فارست ویتاکر: مضمون اصلی فیلم Black Panther درباره خانواده است

30 July 2017 - 09:00

فارست ویتاکر (Forest Whitaker) بازیگر فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» گفته است که این فیلم تماماً درباره خانواده خواهد بود. فیلم جدید رایان کولگر (Ryan Coogler) آخرین فیلم جهان سینمائی مارول پیش از فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» به کارگردانی آنتونی و جو روسو (Anthony & Joe Russo) خواهد بود که در آن بیشتر ابرقهرمانان مارول با تایتانی دیوانه با نام تانوس (Thanos) به مبارزه می‌پردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

نخستین بار شخصیت تی‌چالا (T’Challa) ملقب به پلنگ سیاه با هنرنمایی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» ظاهر شد و علاقه‌مندان جهان سینمائی مارول تا حدودی با فرهنگ و هدف این شخصیت آشنا شدند. در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» بیشتر بر روی رابطه پدر و فرزندی تی‌چالا و تی‌چاکا (T’Chaka) تمرکز شد. با این حال، در فیلم «پلنگ سیاه» نیز مضمون اصلی خانواده خواهد بود و تمرکز این فیلم بیشتر بر روی این مضمون است.

فارست ویتاکر که در فیلم «پلنگ سیاه» در نقش زوری (Zuri)، یکی از مبارزان واکاندان ظاهر شده است، در گفتگو با وب‌سایت «اسکرین‌رانت» در جریان رویداد کامیک‌کان ۲۰۱۷ سن دیگو ابراز داشت که مفهوم خانواده هسته اصلی فیلم مورد بحث خواهد بود و تمرکز زیادی بر روی این مهم وجود خواهد داشت. وی افزود که در این فیلم شاهد مادر تی‌چالا یعنی راموندا (Ramonda) با نقش‌آفرینی آنجلا باست (Angela Bassett) نیز خواهیم بود. «پلنگ سیاه» نخست درباره خانواده، سپس قبیله و در نهایت جامعه خواهد بود.

فیلم مورد انتظار «پلنگ سیاه» از روز جمعه ۲۷ بهمن ماه (۱۶ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های نقره‌ای سینماها خواهد آمد. دیگر فیلمی که شخصیت پلنگ سیاه در آن نقش دارد، یعنی «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز از روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ (۴ می ۲۰۱۸) به اکران در خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.