بیشتر فیلم Avengers: Infinity War بر روی زمین اتفاق می‌افتد

30 July 2017 - 19:00

جو روسو (Joe Russo) دستیار کارگردان فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) خاطر نشان کرد، برخی از صحنه‌های فیلم، بر روی زمین اتفاق می‌افتد و ترکیبی هم از صحنه‌های فضا داریم. همانطور که می‌دانیم، دنیای سینماتیک مارول، در حال نهایی کردن مراحل پخش Avengers: Infinity War در سال ۲۰۱۸، و به دنبال آن فیلم بدون عنوان انتقام جویان ۴، در سال ۲۰۱۹ است. ده سال و ۲۲ فیلم؛ و داستان پس از اولین فیلم Iron Man (مرد آهنی) در سال ۲۰۰۸ شروع شد. تیم بزرگترین ابر قهرمانان زمین، سخت‌ترین نبرد خود را در برابر تانوس (Thanos)، که دستکش سنگ‌های ابدیت را در اختیار دارد، خواهند داشت.  آن‌ها با همراهی نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) سعی در متوقف کردن تانوس دارند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تانوس تاکنون در فضا به سر می‌برد و از طریق زیر دستان خود مثل لوکی (Loki)،دختران گامورا (Gamora) و نبولا (Nebula) در تلاش برای جمع‌آوری سنگ‌های بینهایت دیده شده است. در انتهای فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران)، تانوس از تخت پادشاهی خود پایین آمد تا سنگ‌های ابدیت را پیدا کند. ما از تیزر Infinity War در کامیک-کان سن دیگو و نمایشگاه D23 و همچنین اضافه شدن نگهبانان کهکشان به داستان، متوجه شدیم که بیشتر صحنه‌ها در فضا اتفاق می‌افتد.

در بخش خبری مارول در کامیک-کان سن دیگو، CinemaBlend از جو روسو کارگردان فیلم Infinity War پرسید: با توجه به این‌که بیشتر اعضای انتقام جویان انسان هستند، چگونه فیلم به زمین بر می‌گردد؟ روسو گفت:

ما در اینجا داستان‌های مختلفی داریم که به سمت یکدیگر حرکت می‌کنند. شخصیت‌های بسیاری نیز وجود دارند و شما مجبور خواهید بود داستان‌های زیادی داشته باشید. و این یک ترکیب خوب بین زمین و فضاست.

همان‌طور که انتظار داشتیم، روسو در مورد  بازیگران حاضر در فیلم صحبت می‌کند؛ به این معنی که فیلم در بین داستان‌های مختلف پرش می‌کند تا کل داستان را بازگو کند. می‌توان گفت در حالی که فیلم‌های Avengers (انتقام جویان) قبلی، بر روی زمین قرار داشت و فیلم‌های Guardians (نگهبانان کهکشان) در فضا دنبال می‌شد، اکنون ترکیبی از این دو را در یک فیلم خواهیم داشت. البته ما همچنان انتقام جویانی مثل Thor و journey را در فضا می‌بینیم، اما فرض می‌شود که نگهبانان کهکشان همتایانشان را در زمین ملاقات کنند.

تانوس نیز احتمالا در مکان‌های متفاوتی در Infinity War ظاهر می‌شود. ما همچنین می‌دانیم لوکی (Loki) و نبولا (Nebula) هم در فیلم حضور دارند. کریس همثورث (Chris Hemsworth) بازیگر نقش ثور اخیرا گفته است :”همگی ما باید از تانوس بترسیم. ابر قهرمانان بسیار بیشتری نیز در Infinity War حضور خواهند داشت.” همچنین شنیده شده است که ضد قهرمان Black Panther (پلنگ سیاه) یعنی MBaku نیز در فیلم هست. جدای از این‌ها و هرج و مرج احتمالی در فیلم، از ابتدای کار دنیای سینماتیک مارول، Avengers: Infinity War بزرگترین و حماسی‌ترین و پر شور ترین فیلم آن‌ها خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.