The Emoji Movie رسما بدترین فیلم ۲۰۱۷ از نگاه بازدیدکنندگان نام گرفت

31 July 2017 - 16:35

این نتیجه‌ای است که نباید کسی را شگفت زده کند. انیمیشن The Emoji Movie (ایموجی) از شرکت Sony Pictures که به تازگی اکران شد، رسما بدترین فیلم امسال از نگاه بازدیدکنندگان نام گرفت. در حالی که این فیلم، در اوایل صبح امروز در سایت Rotten Tomatoes رتبه‌ی ۰ درصد را کسب کرد، اما کمی بعد رتبه‌ی آن بالاتر رفت و به ۳ درصد رسید. اما همچنان این فیلم بدترین وضع را در بین فیلم‌های اکران شده در سال ۲۰۱۷ دارد.

Screencrush لیستی از دیگر فیلم‌هایی که امسال ضعیف عمل کرده‌اند را تهیه کرده است:

Rings: -5%

Fifty Sahdes Darker: -10%

Transformers: The Last Knight: -14%

The Circle: -15%

All Eyez on Me: -16%

CHIPS: -16%

The Mummy: -16%

The House: -18%

ما نیز با دیدن فیلم Ring در این امتیاز پایین کمی تعجب کردیم، اما بر اساس دیده‌ها و شنیده‌ها The Emoji Movie کاملا شایسته‌ی این عنوان بد است. موضوع اینجاست که وقتی فیلمی با ایده‌ی شکلک‌های کوچک موجود در پیام‌های مردم، بدون توجه به واکنش آن‌ها به این ایده، ساخته می‌شود، نباید از آن انتظار بهتر از این را داشت. باکس آفیس Mojo هنوز تخمینی از امروز یا آخر هفته ندارد، اما گزارش شده است فیلم ۹۰۰ هزار دلار از اولین شب نمایشش بدست آورده است که ۱۰۰ هزار دلار از فروش اولین شب اکران فیلم Angry Birds بیشتر است. فروش گیشه‌ی این فیلم ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا بود و بودجه‌ی هزینه شده‌ی فیلم ۷۳ میلیون دلار بود. اما بودجه‌ی The Emoji Movie حدود ۵۰ میلیون دلار گزارش شده است، بنابراین، اگر اعداد را شبیه هم بگیریم، این فیلم می‌تواند سودآورتر باشد.

به یاد داشته باشید فیلم LEGO بر روی کاغذ ایده‌ای به درد نخور بود، اما نویسنده و کارگردان آن، فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chriss Miller) توانستند یک فیلم فوق‌العاده از آن بسازند. اما تونی لئوندیس (Tony Leondis) کارگردان The Emoji Movie، شخصی شبیه میلر و لورد نیست. شما با یک بررسی ساده در نظرات بازدید کنندگان متوجه می‌شوید که این فیلم هیچ مضمون، پیام و محتوایی ندارد و دلیلی ندارد تا در کنار دیگر فیلم‌های سونی قرار بگیرد.

حرف‌های زیادی مبنی بر این‌که شما باید خودتان فیلم را ببینید و در مورد آن قضاوت کنید زده می‌شود، اما در این مورد، فیلم یک ایده‌ی مسخره را از ابتدا دنبال می‌کند و مضمون خاصی را به بیننده منتقل نمی‌کند. Emoji Movie اکنون بر روی پرده‌ی سینما است.

منبع: Slashfilm

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.