همکاری عوامل سریال Mr.Robot با استدیو تل‌تیل برای ساختن بازی جدید

18 August 2016 - 18:00

جهان پشت سریال محبوب شبکه USA یعنی Mr.Robot به اندازه کافی دیوانه وار و داغ شده که ما با خبر ساخته شدن یک بازی ویدیویی از این سریال خیلی سوپرایز نمی‌شویم. اما این سریال یک کار خوب در حق ما کرده است. Telltate قرار است که دنیای Mr.Robot را به صورت یک اپلیکیشن بازی بسازند که در رابطه با شخصیت‌های سریال است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار خالقان بازی‌های  Walking Dead و Batman یعنی Telltale Games بالاخره به صورت رسمی تایید کردند که اپلیکیشن پیام رسان E(vil) Corp آن‌ها  بر اساس دنیای Mr Robot است. این بازی با نام Mr. Robot:1.51exfiltrati0n.apk (یک اسم عجیب و غریب!) خوانده می‌شود که در زیر به این گونه معرفی شده‌است :

Mr. Robot:1.51exfiltrati0n داستان‌سرایی این سریال را گسترش می‌دهد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بیشتر با شخصیت‌های گروه هکر زیرزمینی که به نام fsociaty است آشنا شوند. بازیکنان از اپلیکیشن پیام‌رسان جدید و مرموز E Corp استفاده خواهند‌کرد و با دقت با اعضای این پیام رسان ارتباط برقرار می‌کنند و با آن‌ها برای بازگرداندن اطلاعاتی که در اهداف هک‌ِ شرکت E Corp مهم هستند رقابت می‌کنند.

Telltale می‌گوید :

ما از طرفداران بزرگ چیزی هستیم که Sam Esmail و تیم او در Universal Cable Production و USA با این سریال ساخته‌اند . با همکاری نزدیک با سم ، نویسنده سریال یعنی Kor Adana و UCP ما موقعیتی برای بازیکنان ایجاد کردیم تا به طور معناداری با شخصیت‌هایی همچون الیوت (Elliot) ، دارلن (Darlene) و سیسکو (Cisco) ارتباط برقرار کنند و احساس کنند که آن‌ها هم در جریان هک در نقطه‌ حساس سریال باشند. به عنوان طرفداران این سریال این برای ما مثل تحقق یک رویاست.

این بازی با قیمت ۲.۹۹ دلار در Apple store و Google play store همراه با آخرین آپدیت‌ها به فروش می‌رسد. ضمنا خود سریال Mr.Robot  هم فصل دوم آن در حال پخش است.

منبع: Screencrush

Save

Save

Save

Save

Save

Save

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.