دلیل حضور Savitar در سریال فلش چیست؟

18 August 2016 - 19:00

فصل سوم سریال The flash«فلش» غیر متعارف‌تر از همیشه خواهد بود و یکی از دلایل آن حضور یک شخصیت منفی دیگر با سرعت فرا انسانی است. بعد از مشخص شدن حضور  دو شخصیت منفی با سرعت فرا انسانی برای بسیاری از طرفداران این سوال به وجود آمد که دلیل اضافه کردن یک شخص دیگر چه می‌تواند باشد. یکی از تهیه کنندگان سریال در مصاحبه با سایت IGN به این سوال پاسخ داده است. در ادامه با گیمفاسینما همراه باشید.

سایت IGN در مصاحبه‌ای با تهیه‌کننده اجرایی سریال، تاد هلبینگ(Todd Helbing)، درباره‌ی موضوعات مختلفی مربوط به فصل سوم فلش صحبت کرد و که یکی از آین موضوعات، دلیل اضافه شدن سویتار(Savitar) به دشمنان فلش است. تاد هلبینگ درباره‌ی دلیل استفاده از سویتار در کنار زووم(Zoom)، دکتر آلکمی(Dr. Alchemy) این‌گونه توضیح می‌دهد:

من فکر می‌کنم داشتن چندین شخصیت منفی فرا انسانی شبیه به هم، کار را برای چالش‌برانگیرز بودن مبارزات بری(Barry) با آن‌ها را سخت می‌کند. اگر شخصیت های فوق‌سریعی مثل زووم و فلش معکوس(Reverse Flash) در سریال وجود داشته باشند، به شخصیتی مثل سویتار نیاز هست که با قدرتی برابر با آن‌ها کاری را که دیگران قادر به انجام نیستند را انجام دهد.

سویتار بیشتر یک تبهکار روانی است. لغت سویتار در فرهنگ هندو به معنی خدای سرعت است؛ همه چیز برای سویتار در سرعت خلاصه می‌شود و همه چیز درباره‌ی او متفاوت است. سویتار به هیچ وجه شبیه زووم و فلش معکوس نیست.

با اتفاقاتی که قرار است در ابتدای فصل سوم سریال فلش رخ دهد و هر تغییری که در سریال Arrow«پیکان» و  Legends of Tomorrow«افسانه‌های فردا» صورت گیرد؛ جهان های موازی مثل زمین دوم که سوپرگرل(Supergirl)  و زمین سوم  که جی گاریک(Jay Garrick) در آن زندگی می‌کنند؛ بدون تغییر باقی می‌مانند.

هیچ کدام از جهان های موازی مثل دنیایی که سوپر گرل در آن زندگی میکند تغییر نکرده‌اند. جی گاریک هم بدون تغییر مانده است و حالا که بری می‌داند او کجا زندگی می‌کند؛ به عنوان کسی که از او مسن‌تر است و تجربه ی بیشتری دارد برای مشورت کردن زیادتر به او سر می‌زند.

پخش فصل سوم سریال فلش از ۴ اکتبر (۱۳ مهر) شروع میشود، ولی دنیای DC همیشه باید یک شخصیت منفی فوق سریع را در مقابل بری قرار دهد؟

منبع: screencrush

Save

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.