جان بویگا: Star Wars 8 یک خداحافظی بی‌نظیر با کری فیشر است

2 August 2017 - 11:02

جان بویگا (John Boyega)، بازیگر محبوب نقش فین (Finn) در فیلم‌های جنگ ستارگان که قرار است در فیلم هشتم یعنی Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) نیز بازی کند، در مورد خداحافظی با کری فیشر (Carrie Fisher) در آخرین فیلم جنگ ستارگان او، صحبت کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هنگامی که فیشر در اواخر سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت، خانواده‌ی Star Wars شوکه شدند و نگران آینده‌ی نامشخص این مجموعه فیلم گشتند. هنگامی که تایید شد فیشر فیلم‌برداری The Last Jedi را به اتمام رسانده است، مشخص نشد که آیا او در قسمت نهم نیز حضور دارد یا خیر. تا اینکه توسط رئیس Lucasfilm یعنی کثلین کندی (Kathleen Kennedy) تایید شد که لیا اورگانا (Leia Organa) در آخرین فیلم این سه گانه (قسمت ۹) حضور ندارد.

در یک مصاحبه با ABC News، بویگا اطلاعات جدیدی از نقشش در The Last Jedi بازگو کرد و گفت در صحنه‌های زیادی همراه با فیشر ظاهر خواهد شد. در زیر صحبت او در مورد کار با فیشر و مرگ او را می‌بینیم:

ما واقعا از همکاری با هم لذت بردیم. من در نیجریه بودم که متوجه شدم از دنیا رفته است. یک حس بسیار عجیب داشتم. من حس می‌کنم تمامی بازیگران پس از شنیدن این خبر برای مدتی ساکت شدند. اما این فیلم پایان شگفت انگیزی برای او بود.

در حالی که بویگا هیچ اطلاعاتی درباره‌ی صحنه‌هایی که او و فیشر با هم دیده می‌شوند یا اینکه فیشر قرار است چگونه با جهان Star Wars خداحافظی کند، به‌ما نداد، اما می‌توان حدس‌هایی زد. ما می‌دانیم که The Force Awakens (نیرو برمی‌خیزد) در حالی به پایان رسید که کیلو رن (Kylo Ren) با بازی آدام درایور (Adam Driver)، پشت فین را زخمی کرد و او را در کما رها کرد. و از طرفی می‌دانیم که فین در نهایت درگیر یک ماجراجویی با کلی ماری ترن (Kelly Marie Tran) شده و جراحاتش بهبود می‌یابد. اما در طول درمانش، ممکن است فین و لیا را با هم ببینیم.( زیرا احتمال اینکه لیا پس از آن که هان (Han) را از دست داده است، در یک ماموریت خطرناک شرکت کند کم است). البته اینکه لیا چگونه از این سه گانه خارج می‌گردد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.