سایبورگ در فیلم The Flash ظاهر می‌شود

19 August 2016 - 10:00

سریع‌ترین مرد زنده و روباتیک‌ترین موجود؟! چند ماه پیش خانم دبورا اسنایدر (Deborah Snyder) از عوامل فیلم «بتمن علیه سوپرمن»‌ در یک مصاحبه ذکر کرد که ما سایبورگ (Ray Fisher) را در فیلم The Flash خواهیم دید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Flash به کارگردانی ریک فاموییوا (Rick Famuyiwa) و بازی ارزا میلر (Erza Miller) در نقش بری آلن به روی پرده خواهد رفت. اکنون پایگاه Variety خبرهای مربوط به منبع خود را تایید کرده‌ است. این سایت هنوز نقش سایبورگ در فیلم فلش را نمی‌داند اما به نظر می‌رسد مقدمه‌ای برای فیلم سایبورگ باشد که قرار است در سال ۲۰۲۰ در سینماها قرار گیرد. ( یعنی ۴ سال دیگر و هزچیزی ممکن است در این ۴ سال اتفاق بیفتد!)

این نقشه البته در قبل‌تر توسط مارول انجام‌ می‌شده که شخصیت‌های فیلم‌های در برنامه‌ تولیدشان را ابتدا به عنوان یک نقش فرعی در فیلم‌های دیگرشان می‌آورند تا بازخوردها دیده شود و بهتر بتوانند برای فیلم اصلی آن شخصیت برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند تا طرفداران بیشتری جذب کنند. دی‌سی هم این سیاست را پیاده کرده است؛ برای مثال در فیلم Batman v Superman «بتمن علیه سوپرمن» شخصیت واندرومن ظاهر شد و سپس فیلم اصلی این شخصیت برای سال ۲۰۱۷ کلید خورد. حال این قضیه حتی برای فلش میلر، سایبورگِ فیشر و آکوامنِ جیسون ماموا (Jasom Mamoa) هم صدق می‌کند. همان‌طور که گفته‌شد سایبورگ هم ممکن است یک یا دو نقش کوتاه در فیلم جدید فلش داشته باشد و یا حتی فقط یک صحنه اکشن داشته باشد تا سنت دیرینه هم حفظ شود.

البته دلیلی نیست که سایبورگ یک نقش بزرگ هم در فیلم فلش نداشته باشد. اگر فیلم فلش شامل کلی ابرقهرمان باشد برای ما حتی لذت‌بخش‌تر و بیشتر از چیزی خواهد بود که تا به حال دیده‌ایم.

فیلم The Flash در ۱۶ مارچ ۲۰۱۸ به پرده می‌رود. این فیلم هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید است. ارزا میلر در نقش بری آلن، کیرسی کلمون (Kiersey Clemons) در نقش آیریس وست و ری فیشر قرار است در نقش سایبورگ به ایفای نقش بپردازند.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.