هاروی کیتل و لیام مک‌اینتایر به فیلم See You Soon پیوستند

2 August 2017 - 16:00

هاروی کیتل (Harvey Keitel) و لیام مک‌اینتایر (Liam McIntyre) در فیلم See You Soon «بزودی شما را می‌بینم» در کنار بازیگر تازه‌وارد سینما، جنیا تانائوا (Jenia Tanaeva) هنرنمایی خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

ایولینا تارنووتچی (Iuliana Tarnovetchi)، اولگ تاکتاروف (Oleg Taktarov) و مایک سستاری (Mike Cestari) فیلمنامه این فیلم را بر اساس زندگی فوتبالیست آمریکایی، جو بالارینی (Joe Ballarini) که در پی جراحتی که پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ می‌بیند عشق حقیقی‌اش خود را می‌یابد، نوشته‌اند.

پاپی درایتون (Poppy Drayton)، اولگ تاکتاروف (Oleg Taktarov)، کارلوس پویول (Carlos Puyol) – مدافع اسپانیا و بارسلونا – و همچنین لاریسا ماروانیا (Larissa Malevannaya) از جمله افراد کلیدی حاضر در این پروژه هستند.

دیوید محمودیه (David Mahmoudieh) کارگردان «بزودی شما را می‌بینم» خواهد بود که نخستین تجربه کارگردانی وی در این زمینه به شمار می‌رود. گابی اولیویو (Gabi Ilioiu)، تارنووتچی (Tarnovetchi) از استودیوی «Alien Film Entertainment» همراه با تانائوا و مونلا کاپلان (Monella Kaplan) این فیلم را برای «eMotion Entertainment» تولید خواهند کرد. الکساندر میهالسکی (Alexander Mikhalskiy) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارد.

تانائوا در خصوص فیلم «بزودی شما را می‌بینم» چنین اظهار داشت:

این داستانی سیندرلاییِ مدرن با رگه‌هایی از فیلم‌های Pretty Woman «زن زیبا» و An Affair To Remember «عشق‌بازی به یاد ماندنی» است. من می‌خواهم که داستانی پرحرارت و دلیرانه در مورد مردم و قدرت عشق بسازم. امیدوارم که این فیلم منبع الهامی برای مردان و زنان جهان جهت پی‌گیری رویاهایشان باشد تا به خود اعتماد داشته و به اندازه کافی شجاع باشند تا نخستین گام خود را بردارند.

مک‌اینتایر کار خود را با بازی در سریال Spartacus: War Of The Damned، محصول شبکه «استارز!» آغاز کرد و قرار است که در The Haunted، اثر شبکه «سای‌فای» نیز حضور داشته باشد.

کیتل قرار است که در پروژه جدید مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) یعنی The Irishman «مرد ایرلندی»، محصول شبکه «نتفلیکس» حضور داشته باشد و در حال حاضر نیز در کنار افرادی نظیر اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، تیلدا سوئینتن (Tilda Swinton)، برایان کرنستون (Bryan Cranston) و اد نورتون (Ed Norton) مقابل دوربین وس اندرسون (Wes Anderson) برای پروژه Isle Of Dogs «جزیره سگ‌ها» رفته است.

از سوی دیگر، در حال حاضر محمودیه فیلمنامه فیلم ابرقهرمانانه Worth for Star Trek «بهای پیشتازان فضا» را برای استودیوی «Roddenberry Entertainment» می‌نویسد.

منبع : Screendaily

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.