فصل هشتم سریال The Walking Dead بیشترین صحنه‌های اکشن را دارد

2 August 2017 - 21:13

قرار است تا با شروع فصل هشتم سریال The Walking Dead «مردگان متحرک»، که ۱۶ قسمت دارد؛ جنگ بین افراد گروه ناجیان (Saviors) و دیگر جوامع و گروه‌های موجود در این سریال، به یک جنگ حماسی تبدیل شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با وجود تمام قسمت‌هایی که در جاده‌های فرعی ایالت‌های جورجیا (Georgia) و ویرجینیا (Virginia) آمریکا، سرگردان بودیم، فاجعه مردگان متحرک در سریال The Walking Dead که از شبکه AMC پخش می‌شود، ممکن است تا گاهی‌اوقات به آهسته پیش رفتن متهم شود. یک ضرب‌المثل وجود دارد که می‌گوید: “وقتی شرایط سخت می‌شود، افراد شخصیت قوی‌تری کسب می‌کنند”، اکنون بر اساس این ضرب‌المثل می‌شود گفت که سریال The Walking Dead در این فصل به یک استاد در ساختن صحنه‌های اکشن و هیجانی از مرگ و میر و انهدام، تبدیل شده است. وقتی که فصل هفتم این سریال در نقطه‌ی تلاقی جنگ پایان یافت، ما بلاخره دیدم که مناطق هیل‌تاپ (Hilltop)، الکساندریا (Alexandria) و پادشاهی با هم متحد شدند و آماده شدند تا نگان (Negan) و پناهگاه او را از بین ببرند.

اسکات ام. گیمپل (Scott M. Gimple) قول داده است که از آغاز فصل هشتم سریال The Walking Dead قرار است تا شاهد آتش اسلحه‌ها باشیم. در مصاحبه با مجله سرگرمی هفتگی (Entertainment Weekly) نیز، اسکات ام. گیمپل به طرفداران این سریال اطمینان داد که به محض ورود به بخش جنگ تمام عیار در این فصل، دیگر هیچ زمانی در این سریال، هدر نخواهد رفت:

انجام دادن این کار در عمل برای‌مان بسیار سخت بود. من واقعا قصد داشتم تا آن کارهایی را که برای مدت طولانی انجام می‌دادم، اکنون از راه‌های متفاوتی انجام دهم؛ فقط به این دلیل که این سریال یک نمایش هشت ساله است و من واقعا نمی‌خواستم کاری را که قبلا انجام داده‌ایم را دوباره با همان روش‌های قبلی انجام دهیم، حتی اگر آن کار را به بهترین نحو انجام داده باشیم. اگر ما واقعا از انجام این کارها راضی هستیم، پس همین دلیل کافی‌ست که دیگر این کار را انجام ندهیم؛ و به‌همین دلیل و هم‌چنین به خاطر خود داستان این سریال، ما پذیرفتیم که واقعا باید ژانر اکشن را در برخی از قسمت‌های متوالی این سریال افزایش دهیم.

به نظر می‌رسد که سازندگان این سریال از انتقادهای اصلی طرفداران آگاه هستند و سعی می‌کنند تا آن‌ها را رفع کنند:

ما داریم سعی می‌کنیم که ساختار داستان‌ها را به گونه‌های متفاوتی تغییر دهیم، یا حداقل این ساختارها، با ساختارهایی که قبلا از آن‌ها برای مدت طولانی استفاده کرده‌ایم، فرق کند. ژانر این فصل از سریال تماما اکشن است. حتی فصل پنجم این سریال که من آن فصل را، ساکت‌ترین فصل می‌دانم نیز، اگر خوب به آن نگاه کنید، میفهمید که کاملا آرام نیست.

با توجه به تریلری که در جشنواره سن دیگو کامیک-کان پخش شد، به نظر می‌رسد که این سریال حوزه‌ی خود را وسیع‌تر کرده است و بودجه بیشتری نیز دریافت کرده است، پس می‌شود انتظار داشت که این فصل جدید، تصاویر و مناظر بهتری داشته باشد. مهم نیست که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، سازندگان سریال The Walking Dead اکنون امیدوارند که بتوانند به قول‌شان یعنی این‌که گفتند :” این فصل از سریال، بهترین فصل آن است”، عمل کنند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.