فروش فیلم Wonder Woman از فروش جهانی فیلم Deadpool گذشت

2 August 2017 - 23:12

فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز»، که یکی از موفق‌ترین فیلم‌های امسال بود، از میزان فروش جهانی سال گذشته‌ی فیلم Deadpool «ددپول» نیز گذشت. در آغاز سال ۲۰۱۳، فیلم Man of Steel «مرد پولادی» که فیلمی از جهان توسعه یافته‌ی DC بود، توانست از نظر تجاری و میزان فروش، فیلم موفقی باشد و هم‌چنین بتواند به نظرات برخی منتقدین و مخاطبان غلبه کند. با این حال DC توانست با فیلم Wonder Woman، به سطح بالاتری دست پیدا کند. کارگردان فیلم Wonder Woman، یعنی پتی جنکینز (Patty Jenkins) ادعا کرد که، منشا داستان در این سری بهترین است، و زمزمه‌هایی که درباره داستان این فیلم بود موجب شد تا این فیلم در زمینه‌ی فروش و از لحاظ تجاری تقویت شود. فیلم Wonder Woman اخیرا با گذشتن از میزان فروش فیلم Guardians of the Galaxy Vol.2 (نگهبانان کهشکشان بخش دوم)، به پردرآمدترین فیلم در تابستان ۲۰۱۷ تبدیل شد. در داخل کشور آمریکا نیز، پرینس دایانا (Prince Diana) با این فیلم، تاکنون ۳۹۵٫۲ میلیون دلار فروش داشته است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به گروه عظیم بزرگسالان و زنان که به سینما می‌روند، فیلم Wonder Woman به یکی از بهترین فیلم‌های ابر قهرمانی در این نسل، در باکس آفیس تبدیل شده است، و این فیلم طی دو ماه گذشته راه خودش را به سمت بهترین جایگاه در نسل فیلم‌های ابرقهرمانی دنبال می‌کند. در اواسط ماه جولای، فیلم Wonder Woman توانست تا به جایگاه پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در آمریکا دست یابد که پیش از این متعلق به فیلم Deadpool (با ۳۶۳ میلیون دلار فروش) بود؛ این اتفاق باعث شد تا رایان رینولدز (Ryan Reynolds) به جنکینز و دیگر اعضای این فیلم، بابت کار خوب‌شان تبریک گوید. اما اتفاقی که اکنون رخ داده حتما دیگر اعضای فیلم Deadpool را نیز مجبور خواهد کرد تا برای اعضای فیلم Wonder Woman پیام تبریک بفرستند، زیرا این بمب مخرب DC اکنون توانسته است تا از فروش جهانی فیلم Deadpool نیز بگذرد.

با توجه به اعلام وبسایت فربس (forbes)، فیلم Wonder Woman تا کنون توانسته تا مبلغ ۷۸۶ میلیون دلار، از فروش جهانی خودش کسب کند، که منحصرا توانسته تا از فروش جهانی ۷۸۳٫۱ میلیون دلاری فیلم Deadpool (که رکورد بیشترین فروش را در رده‌ی خودش داشته) گذر کند. اکنون هرچند که از این پس روند فروش فیلم Wonder Woman سیر نزولی به خود خواهد گرفت، ولی هنوز فرصت دست‌یابی به نقاط اوج و جایگاه‌های برتر لیست‌های مختلف، برای این فیلم وجود دارد. این شانس واقعی برای فیلم Wonder Woman وجود دارد تا بتواند به سطح فروش ۴۰۰ میلیون دلاری در ایالات متحده دست یابد که به موفق‌ترین و بی‌نظیرترین فیلم ابرقهرمانی پیشتاز در تمام مدت تبدیل خواهد شد (اکنون بهترین فیلم در این جایگاه فیلم Spider-Man «مرد عنکبوتی» است که در سال ۲۰۰۲ ساخته شد). در تابستان امسال شاهد این بودیم که بسیاری از فیلم‌های مهم و بزرگ که امید زیادی نیز به آن‌ها داشتیم، نظرات منفی بسیاری را از مردم و منتقدین دریافت کردند، ولی فیلم Wonder Woman یکی از تنها فیلم‌هایی بود که نور روشنی در بین این فیلم‌ها در طی ماه ژوئن از خودش نشان داد و به خوبی توانست که بدرخشد.

اصلا جای تعجبی ندارد که شرکت برادران وارنر (Warner Bros.) به این زودی برای ادامه‌ی این فیلم دست به کار شود و زمان پخش آن‌را نیز مشخص کند (فیلم Wonder Woman 2 قرار است تا در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ پخش شود). آن‌ها هم‌اکنون درگیر کار بر روی نمایش‌نامه‌ی این فیلم هستند، هرچند که درحال حاضر جزئیات این طرح را مخفی نگه می‌دارند. سؤالات بسیار زیادی در مورد آینده‌ی DCEU در ذهن همه‌ی ما وجود دارد، زیرا شرکت برادران وارنرز پروژه‌های مختلفی در سطوح مختلف در دست توسعه دارد؛ ولی با این حال، این استودیو دایانا را نیز به عنوان یکی بخش‌های جدایی ناپذیر پروژه‌های در دست توسعه‌اش قرار داد، که قطعا یک سرمایه‌گذاری مطمئن خواهد بود.

طرفداران این فیلم کنجکاو هستند تا بدانند آیا باکس آفیس در جایزه‌های فیلم Wonder Woman تاثیری می‌گذارد یا خیر. گفته می‌شود که شرکت برادران وارنر در تلاش است تا گروه بزرگی را برای نامزد شدن جهت دریافت جایزه در بخش بهترین عکس و بهترین کارگردان، تشکیل دهد؛ باید بدانید که تا کنون هیچ فیلم ابرقهرمانی، موفق به کسب این جایزه‌ها نشده است. با توجه به مقایسه‌ی این فیلم با فیلم Deadpool، این اتفاق اصلا متحیر کننده نیست، اگر ببینیم که فیلم Wonder Woman توانسته است تا وارد لیست بهترین تولیدکنندگان تصاویر شود، زیرا اغلب در این لیست یک یا دو جایگاه برای پدیده‌های پرفروش وجود دارد. صرف نظر از اینکه فیلم Wonder Woman چقدر امتیاز دریافت خواهد کرد، این فیلم به عنوان یکی از به یادماندنی‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷، از پخش خارج خواهد شد، امیدواریم که این فیلم شروع کننده‌ی عصر جدیدی برای DCEU باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.