محل فیلم‌برداری Ant-Man and the Wasp می‌تواند به ارتباط آن با Avengers 4 اشاره کند

3 August 2017 - 21:16

یک تست بازیگری جدید از فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و زنبور عسل) خبر از ارتباط احتمالی بین این فیلم و Avengers 4 (انتقام جویان ۴) می‌دهد. اگر هر دو فیلم در یک مکان مشابه فیلم‌برداری شوند، می‌تواند نشان دهد داستان Ant-Man and the Wasp مستقیما با حوادثی که در فیلم جدید انتقام جویان اتفاق می‌افتد، مرتبط است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Ant-Man and the Wasp که این هفته با بسیاری از فیلم‌برداری هایش در آتلانتا شروع به تولید کرد، یک تست بازیگری منتشر کرده که به دنبال بچه‌های دبستانی آسیایی است که در ۵ و ۷ آگوست از آن‌ها فیلم برداری می‌شود. این تست بازیگری کودکان ۹ یا ۱۰ ساله را شامل می‌شود.

این درخواست دانش‌آموزان آسیایی می‌تواند گویای این باشد که فیلم صحنه‌هایی در کشورهای آسیایی خواهد داشت. با توجه به اینکه Avengers 4 در ژاپن در حال فیلم‌برداری است، این موضوع می‌تواند به عنوان یک  ارتباط بین این دو فیلم در نظر گرفته شود. استودیو مارول در گذشته از مناطق آسیایی مثل چین و کره‌ی جنوبی در فیلم‌هایش استفاده کرده است.

با این حال، احتمال وجود ارتباط بین این دو فیلم کم است. مارول همچنان بر روی مقیاس بزرگ Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) و Avengers 4 تمرکز دارد. همچنین Ant-Man and the Wasp اولین فیلمی نیست که داستانش به Avengers 4 مرتبط می‌گردد؛ Spider-Man: Homecoming 2 (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه ۲) نیز دقیقا پس از اتمام این فیلم اتفاق می‌افتد. این باعث می‌شود هواداران به اهمیت Avengers 4 توجه کنند. اگر Avengers 4 همانقدر بزرگ باشد که مارول ادعا می‌کند، تصور اینکه شخصیت‌های فیلم Ant-Man and the Wasp نیز تحت تاثیر آن قرار بگیرند سخت نیست.

با توجه به زمان‌بندی فیلم‌ها ابتدا Avengers: Infinity War اکران می‌شود، و سپس Ant-Man and the Wasp درهمان سال پخش شده و در نهایت Avengers 4 در ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. اگرچه در پوستر دیده نمی‌شود، اما مرد مورچه‌ای می‌تواند در Avengers: Infinity War ظاهر شود، البته این نقش همچنان تایید نشده است. چیزی که ما می‌دانیم این است که Wasp (زنبور عسل) قبل از اکران Ant-Man and the Wasp کارش را شروع نخواهد کرد و این دو شخصیت در Avengers 4 دیده خواهند شد.

جدای از همه‌ی اینها، با توجه به درخواست بازیگری از ژاپن یا هر جای دیگری از آسیا، تنها سرنخی که می‌توان یافت در سن بازیگران خواسته شده است که به سن کسی (Cassie)، دختر اسکات لانگ (Scott Lang) نزدیک است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.