رویکرد داستانی سریال Stanger Things تغییر می‌کند

5 August 2017 - 14:42

زمانی این‌گونه به نظر می‌رسید که سریال Stanger Things «چیزهای عجیب» به راحتی باید بعد از فصل اول، خداحافظی کند و قصد ادامه نداشته باشد. ولی خوشبختانه شبکه نتفلیکس (Netflix) تصمیم گرفته است تا فصل دوم این سریال را نیز بسازد، و این‌گونه به نظر می‌رسد که وب‌سایت پخش‌کننده‌ی این سریال، تولیدکنندگان فصل دوم، یعنی برادران دافر (Duffer Brothers) را، متقاعد کرده تا از رویکرد فعلی این سریال که در هر قسمت یک داستان متفاوت را دنبال می‌کند، دور شوند و این رویکرد را تغییر دهند.

حتی گفته می‌شود، پیش از این‌که فصل اول این سریال پخش شود، سازندگان این سریال در سکوت رسانه‌ای، برای ساختن فصل دوم Stranger Things تصمیم گرفته‌اند؛ گزارش‌ها حاکی از آن است که این سریال ممکن است با هربار شروع مجدد داستان در هر فصل جدیدش، با تاثیراتی که از استفن کینگ (Stephen King) می‌گیرد، بیشتر درگیر شود. این اخبار را، مت دافر و راس دافر در مصاحبه‌ی کامیک-کان تایید کرده‌اند؛ ولی به نظر می‌رسد که افراد ارشد نتفلیکس، کسانی بودند که تشخیص دادند، چگونه مخاطبان با شخصیت‌های مایک (Mike)، لوکاس (Lucas)، داستین (Dustin)، ویل (Will) و یازده (Eleven)، در این سریال ارتباط برقرار خواهند کرد:

برخی اخبار که درمورد این سریال نقل می‌شود، صحت دارد (در مورد این‌که این سریال قرار بوده تا در هر فصل یا هر قسمت یک داستان متفاوت را ارائه دهد). بله. این مربوط به زمانی بود که ما درحال برنامه‌ریزی اولیه برای ساخت این سریال بودیم. آن حقایق منتشر شده درست بود، زیرا ما به فیلم‌نامه IT «آی‌تی» اثر استیفن کینگ نگاه کردیم و پس از آن ما تقریبا این سریال را پایه‌ریزی کردیم. به همین دلیل نیز شبکه نتفلیکس بسیار علاقه داشت تا این ایده، به عنوان یک سریال ساخته شود. آن‌ها که در شبکه نتفلیکس بودند، این‌گونه گفتند که “ما فکر می‌کنیم مردم عاشق این بچه‌ها خواهند شد. ما قصد داریم تا زمان زیادی را با آن‌ها بگذرانیم، و هم‌چنین قصد داریم تا ماجراجویی‌مان را با آنان ادامه دهیم.”؛ آن‌ها درست می‌گفتند. به محض این‌که ما اتاق نویسنده‌ها را تشکیل دادیم و کارمان را بر روی این نمایش، شروع کردیم؛ توسعه‌ی فصل دوم این سریال را نیز شروع کردیم و از ابتدا برای فصل دوم این سریال برنامه‌ریزی کرده بودیم.

نتفلیکس هنوز به طور رسمی ساختن فصل سوم برای این سریال را تایید نکرده است، گرچه ما قبلا شنیده بودیم که پروژه‌ی برادران دافر در کل حداقل چهار یا پنج فصل دارد. ما به زودی خواهیم دید که آیا فصل دوم سریال Stanger Things، همان جادوی فصل اول را حفظ خواهد کرد یا خیر.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.