ساموئل ال. جکسون تاریخ آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم Glass را اعلام کرد

4 August 2017 - 11:00

ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) رسماً اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری پروژه Glass «شیشه»، دنباله فیلم Split «تقسیم» به کارگردانی ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) از ماه سپتامبر سال جاری آغاز خواهد شد. فیلم «تقسیم» از ماه ژانویه سال جاری میلادی به روی پرده‌های سینما آمد و توانست به یک موفقیت قابل توجه در گیشه دست پیدا کند. جیمز مک‌آووی (James McAvoy) در این فیلم نقش مردی که از اختلال چندشخصیتی رنج می‌برد را ایفا کرد و با  ستایش منتقدان روبرو شد. در لحظات پایانی این فیلم، مشخص شد که «تقسیم» در جهان خلق شده در فیلم قدیمی دیگر شیامالان یعنی Unbreakable «نشکن» با هنرنمایی بروس ویلیس (Bruce Willis) و جکسون جریان دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «تقسیم» با بودجه‌ای معادل ۹ میلیون دلار، به فروش بالای ۲۷۶٫۹ میلیون دلار دست پیدا کرد و توانست زمینه را برای ساخت دنباله مستقیم خود و همچنین «نشکن» باز کند. بنابراین، بینندگان بار دیگر می‌توانند دیوید دان با بازی ویلیس و الیجا پرایس، ملقب به آقای شیشه، با بازی جکسون را بر روی پرده‌های سینما ببینند. از آنجایی که تاریخ اکران دنباله مستقیم دو فیلم پیشتر نامبرده شده که با نام «شیشه» نیز شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است، شیامالان این روزها به شدت درگیر این پروژه است و اینطور که پیداست، مراحل فیلمبرداری این فیلم تا مدتی دیگر آغاز خواهد شد.

وب‌سایت «کولیدر» در جریان برنامه تبلیغاتی فیلم جدید جکسون یعنی The Hitman’s Bodyguard «محافظ هیتمن»، از وی در خصوص تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم «شیشه» پرسید. وی نیز در جایگاه پاسخ به ماه سپتامبر اشاره کرد و اعلام کرد که از روز دوشنبه ۳ مهر ماه (۲۵ سپتامبر) مقابل دوربین شیامالان خواهد رفت.

اینطور که پیداست، مراحل ساخت دنباله فیلم «تقسیم» خیلی سریع اتفاق می‌افتد و بنابراین باید تا مدتی دیگر شاهد انتشار فهرست کامل بازیگران این پروژه باشیم. ماه جولای گذشته، سارا پالسون (Sarah Paulson) که موفق به بردن جایزه بهترین بازیگر زن از رویداد گلدن گلاب شده است، به این فیلم پیوست تا در کنار ویلیس، جکسون، مک‌آووی و آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) به ایفای نقش بپردازد. فیلم «شیشه» برای اکران از روز جمعه ۲۸ دی ماه ۱۳۹۸ (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.