آیا اجیوفور صداپیشگی Scar در فیلم The Lion King را بر‌عهده خواهد داشت؟

4 August 2017 - 21:29

بر طبق گزارش‌ وب‌سایت The Wrap چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) که در دو فیلم Doctor Strange و ۱۲ Years a Slave نقش‌آفرینی کرده است، برای صداپیشگی در نقش Scar، که شخصیت شرور و بدجنس فیلم The Lion King است، در حال مذاکره است. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

بعد از ساخت دو فیلم لایوـاکشن The Jungle Book و Beauty and the Beast که بر اساس انیمیشن‌‌های کلاسیک دیزنی ساخته شده اند، The Lion King سومین انیمیشن از عرصه کلاسیک دیزنی است که در سبک لایوـاکشن قرار است ساخته شود. در این فیلم صداپیشگان این فیلم تا به الان عبارت‌اند از دونالد گلاور (Donald Glover) در نقش Simba، جیمز ارل جونز (James Earl Jones) در نقش Mufasa (او در نسخه انیمیشن این فیلم که در سال ۱۹۹۴ عرضه شده بود نیز صدا‌پیشگی Mufasa را بر عهده داشت) و نیز متیو برودریک (Matthew Broderick) در نقش بزرگ‌سالی Simba. ست روگن (Seth Rogen) و جان الیور (John Oliver) نیز به جمع صدا‌پیشگان این فیلم پیوستند اما معلوم نیست هنوز که صدا‌پیشگی چه نقش‌هایی را بر‌عهده خواهند داشت.

فاورو (Favreau) که قسمت اول و دوم فیلم Iron Man و هم‌چنین فیلم The Jungle Book را کارگردانی کرده است، تصمیم بر اکران فیلم The Lion King در تاریخ ۱۹ جولای سال ۲۰۱۹ بر روی پرده نقره‌ای سینما دارد.

شهرت اجیوفور به خاطر بازی در نقش‌ Karl Mordo در فیلم Doctor Strange (ساخته مارول) و همچنین بازی در دو فیلم The Martian و ۱۲ Years a Slave است، او به خاطر بازی در فیلم ۱۲ Years a Slave نامزد جایزه بهترین بازیگر شد اما نتوانست جایزه بهترین بهترین را از آن خود کند و برنده آن سال (۲۰۱۴) متیو مک‌کانهی (matthew mcconaughey) بود، او همچنین به خاطر بازی فوق‌العاده‌اش در مینی‌سریال Dancing on the Edge نامزد جایزه Primetime Emmy شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.