هایلی اتول به فیلم Christopher Robin استودیوی دیزنی پیوست

5 August 2017 - 09:00

هایلی اتول (Hayley Atwell) آخرین بازیگری‌ست که به فیلم جدیدِ در دست ساختِ استودیوی «دیزنی»، یعنی Christopher Robin «کریستوفر رابین» پیوسته است. این فیلم حول محور زندگی واقعی پسر جوانی است که پدرش آن را به عنوان شخصیت مرکزی سری داستان‌های وینی د پو (Winnie the Pooh) در نظر می‌گیرد. با این حال، این پروژه نباید با فیلم Goodbye Christopher Robin «خداحافظ کریستوفر رابین» با هنرنمایی دامنل گیلسون (Domhnall Gleeson) و مارگو رابی (Margot Robbie) اشتباه گرفته شود؛ این اثر بیشتر بر روی روابط رابین با پدر و مادرش به عنوان پسر و خالق وینی د پو تمرکز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در «کریستوفر رابین» استودیوی «دیزنی» پسر اصلی سری وینی د پو را شاهد خواهیم بود که اینبار بالغ شده و به لطف کار و مسئولیت‌های جدیدش تمامی حس لذت و تخیل خود را از دست داده است. به همین ترتیب، پو و باقی دوستانش تلاش دارند تا راهی به زندگی رابین بیابند و جادویی که او فراموش کرده است را به آن یادآوری کنند. اگرچه فیلم «کریستوفر رابین» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد، اما تیم بازیگران این اثر در حال تکمیل شدن است.

بر اساس گزارش «ورایتی»، اتول به تیم بازیگری این پروژه که در حال حاضر تنها شامل ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) می‌شود، پیوسته است. مک‌گرگور در این فیلم در نقش کریستوفر رابین بالغ هنرنمایی خواهد کرد. بر اساس این گزارش، اتول قرار است که نقش همسر رابین را بر عهده داشته باشد، نقشی که پیش از این قرار بود جما آرترتون (Gemma Arterton) آن را ایفا کند. مارک فورستر (Marc Forster) کارگردان World War Z «جنگ جهانی زد» و Stranger Than Fiction «عجیب‌تر از داستان» این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌‌ای از آلیسون شرودر (Allison Schroeder) مقابل دوربین خواهد برد. بریگام تیلور (Brigham Taylor) به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه نقش خواهد داشت.

اتول بیشتر به خاطر بازی در نقش پگی کارتر (Peggy Carter) در سری فیلم‌های Captain America «کاپیتان آمریکا» و سریال کوتاه Agent Carter محصول شبکه ABC شناخته می‌شود. وی به غیر از پروژه‌های جهان سینمائی مارول، در دیگر فیلم‌ها و سریال‌های ساخت «دیزنی» نیز با این استودیو همکاری داشته است که می‌توان به فیلم Cinderella «سیندرلا» (۲۰۱۵) و سری Conviction اشاره کرد. اتول قرار است که در مینی‌سریال Howard’s End محصول جدید شبکه بی‌بی‌سی نیز حضور یابد و به ایفای نقش بپردازد.

همانطور که پیشتر اشاره شد، فیلم مورد انتظار «کریستوفر رابین» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.