جیمز گان اعلام کرد شخصیت آدام وارلاک در Guardians of the Galaxy 3 حضور خواهد داشت

5 August 2017 - 11:18

ما همچنان از شخصیت آدام وارلاک (Adam Warlock) در فیلم Guardians of the Galaxy 3 (نگهبانان کهکشان ۳) چیز زیادی نمی‌دانیم، اما حداقل می‌دانیم او نقش Golden Gladiator را در فیلم جدید ایفا نخواهد کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هنگامی که مراحل انتخاب بازیگر برای Guardians of the Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲) در حال انجام بود، گزارش شده بود متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) در فیلم ایفای نقش خواهد کرد که این اتفاق نیفتاد. اگر چه این موضوع قبل از این بود که وارلاک در دنیای سینماتیک مارول پذیرفته شود، اما فرض بر این‌بود که مک‌کانهی، نقش وارلاک را بازی کند. اکنون کارگردان جیمز گان (James Gunn) در مورد اعتبار این تئوری بحث می‌کند و صحبت از به میان آوردن آدام وارلاک است.

گان، در یک مصاحبه با IGN، این نظریه را سرکوب کرد و اعلام داشت که معتقد است مک‌کانهی برای این نقش خیلی پیر است. گان همچنین به شوخی گفت بازیگران پیری مثل دیوید بویی (David Bowie) نیز برای این نقش داوطلب هستند. گان این نکته را خاطر نشان کرد که بازیگران مسن، مناسب نقش آدام وارلاک نیستند. وی اذعان کرد شخصیت آدام در کامیک-بوک، او را بعنوان یک فرد ساده لوح نمایش داده است که تلاش می‌کند تا بفهمد چگونه به جهان واکنش نشان دهد. این شخصیت همچنین تلاش بر فهمیدن احساساتش دارد. تصور این‌که یک مرد ۴۷ ساله، تازه به بلوغ رسیده باشد کمی دشوار است.

هنگامی که پرسیده شد چه خصوصیات دیگری از وارلاک در فیلم مشاهده می‌کنیم، گان گفت جواب این سوال اطلاعات زیادی از داستان را آشکار می‌کند. گان همچنین گفت در فیلم Guardians of the Galaxy 2 بعلت تعدد شخصیت‌ها، وارلاک از فیلم حذف شد.

هواداران مشتاقانه منتظر اخبار آدام وارلاک بودند تا اینکه معلوم شد تانوس (Thanos)، دشمن بزرگ کامیک-بوک وارلاک، شخصیت شرور MCU خواهد بود. هواداران همچنین انتظار داشتند وارلاک را در Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) ببینند. هنچنین گان در مصاحبه‌اش می‌گوید که این شخصیت در Avengers 4 نیز حضور نخواهد داشت.

از آنجایی که آدام یکی از شخصیت‌های مورد علاقه‌ی گان شده است، طرفداران می‌توانند مطمئن باشند که این گلادیاتور طلایی کار خود را از Guardians of the Galaxy 3 آغاز می‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.