گوریلا گراد قرار است تا در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow حضور یابد

5 August 2017 - 17:48

با استناد به خبرنگار پایگاه خبری Variety، یعنی دانیل تورچیانو (Danielle Turchiano)، طی نشست مربوط به شبکه CW در تور خبری انجمن منتقدان تلویزیون (یادداشت نویسنده: انجمنی متشکل از ۲۰۰ خبرنگار آمریکایی و کانادایی که اخبار تلویزیونی را پوشش می‌دهند)، اعلام شد که قرار است تا در فصل بعدی سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» گوریلا گراد (Gorilla Grodd) نیز در سریال حضور داشته باشد.

دانیل تورچیانو طی یک پست در شبکه‌ی اجتماعی‌اش اعلام کرد که:

ما در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow قرار است تا شخصیت متفاوتی از دیمین دارک (Damien Darhk) نسبت به آنچه که سال پیش بود، ببینیم. هم‌چنین در فصل سوم این سریال، شخصیت گوریلا گراد نیز حضور خواهد داشت.

درحالی‌که این اولین حضور شخصیت گراد در سریال Legends of Tomorrow است، این شخصیت هنوز یک شخصیت باسابقه در سریال The Flash «فلش» است. گراد برای نخستین بار در قسمت گراد زندگی می‌کند (Grodd Lives) فصل اول سریال The Flash، حضور کامل یافت. گرچه که قبل از آن نیز، او در بازی کامپیوتری Fallout «فال‌اوت» نیز دیده شده بود. او در فصل دوم سریال The Flash نیز مجددا در قسمت جنگ گوریلا (Gorilla Warfare) حضور یافت؛ این اتفاق در کتاب کامیک زمین ۲ (Earth-2) نیز رخ داد که گراد توسط سیسکو به زمین فرستاده شد. و پس از آن نیز مجددا در فصل سوم این سریال، و در قسمت‌های حمله به شهر گوریل (Attack on Gorilla City) و حمله به شهر مرکزی (Attack on Central City)، برای آخرین بار دیده شد.

در زمان نوشتن داستان، این مسئله معلوم نیست که گراد چگونه در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow حضور خواهد داشت و یا این‌که با توجه به ماهیت سفر در زمان در این سریال، او از چه دوره‌ی زمانی به زمان حاضر در این سریال، سفر خواهد کرد.

گراد تنها شگفتی در تور خبری انجمن منتقدان تلویزیون (TCA) نبود. در وب‌سایت DC Legends TV (که اخبار مربوط به سریال Legends of Tomorrow در آن قرار می‌گیرد)، اعلام شد که برندان روث (Brandon Routh) نیز قرار است تا در فصل سوم این سریال نقش جدیدی را ایفا کند. او قرار است تا در نقش برادر ری پالمر (Ray Palmer) یعنی شخصیت سیدنی (Sydney)، ایفای نقش کند. این موضوع نیز، که قرار است تا در این فصل سیدنی پالمر نیز حضور داشته باشد، شگفت‌انگیز نیست، زیرا در طی جشنواره کمیک-کان سن دیگو، حضور او در این سریال، اعلام شده بود. اگرچه این خبر که راث قرار است تا یک نقش جدید را در این سریال ایفا کند برای‌مان صرفا خبر جدیدی است (و هم‌چنان خبر متحر کننده‌ای نیست)؛ در قسمت پرونده (Progeny) در فصل اول این سریال نیز، سیدنی اثبات کرد که بیشترین شباهت را به برادرش، ری دارد.

هم‌چنین در صفحه‌ی اجتماعی این سریال نیز اعلام شد که:

آن‌ها سیدنی را پیشنهاد کردند، برادر بد ری، و این‌گونه به نظر میرسد که برندان جی راث قرار است تا نقش او را بازی کند.

تولیدکننده‌ی اجرایی این سریال نیز، یعنی فیل کلمر (Phil Klemmer)، در کنفرانس کمیک-کان سن دیگو، اعلام کرد که:

ما قرار است تا ۸۰ قسمت داشته باشیم، و هم‌چنین قرار است تا درباره‌ی کودکی ری پالمر و محیطی که او در آن بزرگ شده است، کمی تحقیق کنیم، ما قرار است تا با مادر ری نیز ملاقاتی داشته باشیم.

قسمت اول فصل سوم سریال Legends of Tomorrow که محصول شرکت DC است، قرار است تا در روز سه‌شنبه ۱۰ اکتبر، در شبکه CW پخش شود. در این سریال آرتور دارویل (Arthur Darvill) در نقش ریپ هانتر (Rip Hunter)، دامینیک پرسل (Dominic Purcell) در نقش میک روری (Mick Rory)، کیتی لاتز (Caity Lotz) در نقش سارا لنس (Sara Lance)، برندان روث (Brandon Routh) در نقش ری پالمر (Ray Palmer)، نیک زانو (Nick Zano) در نقش نیک هیوود (Nick Heywood)، ویکتور گاربر (Victor Garber) در نقش پروفسور مارتین استاین (Professor Martin Stein) و فرانز درامه (Franz Drameh) در نقش جفرسون “جکس” جکسون (Jefferson “Jax” Jakson)، ایفای نقش خواهند کرد.

منبع: CBR

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.