مروان کنزاری نقش جعفر را در لایو-اکشن Aladdin بر عهده گرفت

6 August 2017 - 19:53

به گفته‌ی Hollywood Reporter، استودیو والت دیزنی، بازیگر هلندی مروان کنزاری (Marwan Kenzari) را بعنوان شخصیت شرور Jafar (جعفر) در لایو-اکشن Aladdin (علاالدین) انتخاب کرد. در انیمیشن سال ۱۹۹۲، صدا پیشگی Jafar با جاناتان فری‌من (Jonathan Freeman) بود. علاوه بر کنزاری، نسیم پدراد (Nasim Pedrad) ستاره‌ی ایرانی برنامه‌ی Saturday Night Live (پخش زنده‌ی شنبه شب) نیز در نقش مارا (Mara)، به جمع بازیگران فیلم اضافه شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

منا مسعود (Mena Massoud) نقش علاالدین، نائومی اسکات (Naomi Scott) در نقش یاسمن (Jasmine) و ویل اسمیت (Will Smith) در نقش جینی (Genie) در فیلم بازی خواهند کرد. گای ریچی (Guy Ritchie) کارگردان این فیلم است و جان آگوست (John August)، نویسنده‌ی فیلم‌هایی چون Big Fish (ماهی بزرگ)، کار نوشتن فیلم‌نامه‌ی لایو-اکشن Aladdin را بر عهده دارد.
Aladdin نامزد پنج جایزه‌ی اسکار و موفق به کسب دو عنوان شد. علاالدین و چراغ جادو، یک افسانه از خاورمیانه است که در سال ۱۹۹۲ یک انیمیشن از آن به کارگردانی ران کلمنتس (Ron Clements) و جان ماسکر (John Musker) ساخته شد. جان ماسکر همچنین انیمیشن هایی مثل Hercules (هرکول)، Treasure Planet (سیاره‌ی گنج)، The Princess and the Frog (شاهزاده خانم و قورباغه) و Moana (موآنا) را کارگردانی کرده است. در آن فیلم رابین ویلیامز (Robin Williams) صداپیشگی جینی (غول چراغ)، اسکات وینگر (Scott Weinger) صدای علاالدین و جاناتان فریمن صداپیشگی جعفر را بر عهده داشتند.
Aladdin نیز به لیست طولانی لایو-اکشن‌هایی که دیزنی بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک خود مثل سیندرلا (Cinderella)، کتاب جنگل (The Jungle Book)، اژدهای پیت (Pete’s Dragon)، دامبو (Dumbo)، شیر شاه (The Lion King)، مولان (Mulan) و غیره می‌سازد، پیوست.
فیلم‌برداری و تولید Aladdin از این ماه آغاز خواهد شد اما تا کنون تاریخ رسمی از اکران این فیلم اعلام نشده است. با این حال انتظار می‌رود این فیلم در طی سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ اکران شود.
منبع: Comingsoon
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.