فروش فوق‌العاده Batman: The Killing Joke در سینماها

28 July 2016 - 13:28

رمان گرافیکی The Killing Joke از بهترین و محبوب‌ترین کامیک‌های منتشر شده است. جای تعجب ندارد که اقتباس انیمیشنی آن هم به همان اندازه محبوب و در نتیجه موردانتظار باشد اما هیچکس احتمال یک موفقیت بزرگ را در سینماها و پرده‌های نمایش نمی‌داد. در ابتدا اصلا قرار نبود که این انیمیشن بر روی پرده‌ها رود اما ناشر تصمیم گرفت که یک عرضه محدود در بعضی سینماها داشته باشد. نتیجه این‌کار غافلگیرکننده بوده‌است. با گیمفاسینما در ادامه مطلب همراه باشید.

Batman: The Killing Joke با انتشارش در روز دوشنبه ۳ میلیون دلار درآمد داشت و به جایگاه سوم در جدول فروش‌ بلیط‌ها رسید. همان‌طور که می‌دانید دوشنبه‌ها بازار خوبی برای سینما ندارد (چرا که اول هفته و روز اول کاری آن‌ها محسوب می‌شود) اما فرصت تماشای این اقتباس انیمیشنی برادران وارنر‌ آن هم به مدت محدود یک روز به قدری هیجان‌انگیز بود که مخاطبان را به سینماها بکشاند. فیلم در جایگاه سوم و قبل از عناوین Star Trek Beyond و The Secret Life of Pets قرار دارد. با توجه به منابع، این انیمیشن در هر سینما حدود ۲۴۰۰ دلار فروش داشت که این در برابر Star Trek (فروش ۱۶۰۰ دلاری) بسیار بیشتر است. (توجه داشته باشید که Star Trek Beyond در سینماهای بیشتری منتشر شده است.)

این رمان گرافیکی به عنوان یکی از معدود منابع داستانی از ریشه‌های شخصیت جوکر می‌گوید و ماجرای تبدیل شدن او به چنین شخصیت شروری را به زیبایی هرچه تمام‌تر بیان می‌کند. اگر تاکنون منتظر این انیمیشن بوده‌اید، لازم نیست بیشتر از این صبر کنید چرا که بزودی به صورت بلوری در دسترس خواهد بود. نظر شما در مورد The Killing Joke چیست؟ با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.