دنباله فیلم Sicario خیلی خشن‌تر و بی‌رحم‌تر ظاهر خواهد شد

6 August 2017 - 23:19

در‌حالی که هالیوود پر از فرانچایز‌های متفاوت است، ساخت ادامه‌ای بر Sicario غیر‌ منتظره بود. Sicario فیلمی هیجان‌انگیز و دراماتیک بود که اگرچه امکان ساخت ادامه‌ ‌آن وجود داشت اما پایانی کاملا با مفهوم را دارا بود. بعد از عرضه فیلم مدتی نگذشت که گوشه و کنار صحبت‌هایی در‌خصوص ساخت قسمت دوم این فیلم با عنوان Soldado شنیده می‌شد و گفته شد که فیلم‌نامه آن توسط Taylor Sheridan نوشته خواهد شد. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

در طی مصاحبه‌ای با Sheridan درباره‌ شروع کارگردانی‌اش با فیلم Wind River و همچنین چگونگی توسعه دنباله‌ای برای فیلم Sicario این گونه توضیح داد که:

زمانی که من به آن‌ها گفتم میخوام نمایش‌نامه دنباله فیلم رو بنویسم آن‌ها از من دعوت‌نامه رسمی و خلاصه طرحم را درخواست کردند  و من گفتم نه، نه، نه، این چیز‌ها را ندارم. من گفتم می‌روم و با داستان برمی‌گردم، آن‌ها به من اعتماد کردند و بعدا که نوشته‌ام را خواندند، گفتند توی چه دردسری افتادیم، فیلم اول انگار یه کمدی بوده، بله واقعیت این بود که من کسی نبودم که برای دنباله داستان مناسب باشم.

شما در فیلم Sicario با یک داستان شاد و زنده دل روبه‌رو نشدید و فیلمی کاملا بی‌رحم، تاریک و مخوف در مقابل شما به نمایش گذاشته شد و الان Sheridan می‌گوید که قصد دارد در فیلم Soldado دنیایی بی‌رحم تر و مخوف‌تر را به نمایش بگذارد.

وقتی که Adam Chitwood در فستیوال Sundance (زمانی که برای اولین بار Wind River به نمایش گذاشته شده بود) با Sheridan صحبت کرد، او گفت که:

من از همین الان میگم بر خلاف Sicario که فیلمی در‌باره پلیس‌ها و نیرو‌های وابسته به آن بود، در این فیلم جنبه‌های پلیسی آن به کلی حذف خواهند شد.

بنظر می‌رسد که Soldado دنیایی وسیع‌تر و خطرناک‌تر داشته باشد، اگرچه عدم بازگشت Emily Blunt در این فیلم کمی ناامید کننده بود، بنظر می‌رسد که Sheridan نمایش‌نامه خوبی را برای روایت داستان مورد‌ نظرش در دسترس دارد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.