جاناتان ریس میرز به فیلم The Aspern Papers پیوست

7 August 2017 - 14:00

جاناتان ریس میرز (Jonathan Rhys Meyers) به ونسا ردگریو (Vanessa Redgrave) و جولی ریچاردسون (Joely Richardson) در فیلم The Aspern Papers «مقالات آسپرین»، اقتباس سینمائی رمانی با همین نام به نویسندگی هنری جیمز (Henry James)، پیوست. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

از جمله دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به جن کارتاخارنا (Jon Kortajarena)، پاپی دلوین (Poppy Delevingne)، مورگان پولانسکی (Morgane Polanski)، آلیس آفری (Alice Aufray) و باربارا میر (Barbara Meier) اشاره کرد.

وقایع این فیلم در ونیز و در سال ۱۸۸۵ میلادی به وقوع می‌پیوندد. جایی که نویسنده و ناشر جوانی به نام مورتون وینت (Morton Vint) با بازی ریس میرز، مجذوب جفری آسپرین (Jeffrey Aspern)، شاعر مشهور شعرهای عاشقانه می‌شود و تلاش می‌کند تا به نامه‌های او که برای معشوقه زیبایش یعنی جولیانا بوردرو (Juliana Bordereau) نوشته است، دست یابد.

جولین لندیس (Julien Landais) این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که توسط خودش و جین پاونس (Jean Pavans) و هانا بوئیا (Hannah Bhuiya) به نگارش در آمده است، کارگردانی خواهد کرد. مراحل تولید این فیلم در حال حاضر در ونیزِ ایتالیا در جریان است.

میرز به خاطر بازی در مینی‌سریال Elvis موفق به کسب جایزه از سوی جشنواره‌های امی و گلدن گلاب شده و پس از آن نیز در سریال‌هایی نظیر The Tudors، Dracula و Vikings به ایفای نقش پرداخته است. از جمله فیلم‌هایی که وی در آن حضور داشته است می‌توان به Match Point «امتیاز نهایی»، Vanity Fair «ونیتی فر»، Mission Impossible III «ماموریت غیرممکن ۳» و From Paris With Love «از پاریس با عشق» اشاره کرد.

گابریلا باچر (Gabriela Bacher) این فیلم را برای استودیوی آلمانی Summerstorm Entertainment همراه با جولین لندیس از شرکت Princeps Films تهیه خواهد کرد.

جیمز ایووری (James Ivory)، چارلز اس کوهن (Charles S Cohen) از گروه رسانه‌های کوهن، فرانسوا سارکوزی (Francois Sarkozy)، کریستیان آنگرمایر (Christian Angermayer)، کلمنس هالمن (Klemens Hallmann) و چارلز-هنری دِ لابوویچ (Charles-Henri de Lobkowicz) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند.

شرکت ARRI Media وظیفه پخش بین‌المللی فیلم «مقالات آسپرین» را بر عهده دارد.

منبع : ScreenDaily

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.