تاریخ اکران فیلم Annihilation مشخص شد

7 August 2017 - 16:00

به دنبال تغییر تاریخ اکران فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» از روز جمعه ۴ اسفند ماه (۲۳ فوریه ۲۰۱۸) به جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸)، استودیوی «پارامونت» فیلم Annihilation «نابودی» به کارگردانی الکس گارلند (Alex Garland) را در روز ۴ اسفند (۲۳ فوریه) روانه پرده‌های سینماها خواهد کرد. این فیلم اقتباسی از نخستین جلد از سری «سه‌گانه جنوبی» (Southern Reach) است که توسط جف واندرمر (Jeff VanderMeer) به رشته تحریر در آمده است. در این فیلم بازیگرانی نظیر ناتالی پورتمن (Natalie Portman)، جنیفر جیسون لی (Jennifer Jason Leigh)، جینا رادریگز (Gina Rodriguez)، تسا تامپسون (Tessa Thompson) و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) که در فیلم Ex Machina «اکس‌مشینا» با گارلند همکاری کرده بود، حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

ابن کتاب پیرامون چهار زن – یک انسان‌شناس، یک نقشه‌بردار، یک روان‌شناس و یک زیست‌شناس – است که در منطقه‌ای در یک جنگل گرد هم می‌آیند تا اسرار گذشته این منطقه، قوانین طبیعت و فیزیک را مورد بررسی و کنکاش قرار دهند. همچنین در این منطقه موجودی غول‌پیکر نیز حضور دارد که شعر می‌سراید. در فیلم «نابودی»، ناتالی پورتمن نقش همسر اسکار آیزاک که زیست‌شناس داستان را ایفا می‌کند. وی در پی مرگ شوهرش، عازم این منطقه می‌شود، اگرچه هیچ اطلاعی از اینکه در آنجا چه چیزهایی در انتظار اوست، ندارد.

استودیوی «پارامونت» و اسکات رودین (Scott Rudin)، کلیه حقوق مادی و معنوی این سه‌گانه را خریداری و از آن خود کردند. نخستین جلد از این سه‌گانه با نام «نابودی» در فوریه ۲۰۱۴ میلادی بر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت. دو دنباله بعدی این سری نیز با نام‌های Authority «قدرت» و Acceptance «پذریش» به ترتیب در ماه‌های می و سپتامبر همان سال وارد بازار شدند.

همانطور که پیشتر اشاره شد، فیلم «نابودی» از روز جمعه ۴ اسفند ماه (۲۳ فوریه ۲۰۱۸) به صورت گسترده به اکران در خواهد آمد.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.