واکنش عالی کایلو رن به تریلر فیلم Rogue One: A Star Wars Story

19 August 2016 - 11:00

چندی پیش تریلری جدیدی از فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد و بازخورد‌های مختلفی از جانب طرفداران دربر داشت. یک نابغه، ویدئویی درست کرده که در آن کایلو رن (Kylo Ren) در حال تماشای تریلر و نظر دادن درباره‌ی آن است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.این ویدئو در کانال یوتیوبی Auralnauts درست شده که قبلاً همچین ویدئویی را برای فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن سوپرمن: طلوع عدالت» پخش کرده بود. صداگذاری ویدئو عالی کار شده و صداگذار به خوبی روش کنترل شده‌ی صحبت کردن کایلو رن را یاد گرفته و ضمن استفاده از آن، با چند کنایه خنده‌دار فیلم را می‌کوبد!

البته کایلو رن مقداری زیادی جانبدارانه قضاوت می‌کند؛ چون بی‌صبرانه منتظر فرصت است که دشمنان امپراتوری را از بین ببرد. تعریفی که کایلو رن از قدرت دارد با امپراتور یکی است و باعث نزدیکی این دو به هم می‌شود. بازیگر جین ارسو، فلسیتی جونز ( Felicity Jones) است که دو سال پیش در فیلم تحسین شده ی The Theory of Everything «تئوری همه چیز» بازی کرده است.

یکی دیگر از صحنه‌های مهم ویدئو لحظه‌ای بود که تصویر دارث ویدر (Darth Vader) که پدربزرگ و الگوی کایلو رن است؛ در آخر تریلر پخش می‌شود و او سعی دارد که بفهمد که باز هم هیدن کریستنسن (Hayden Christensen) بازگر نقش او است و سپس خیلی خشمگین می‌شود و به وسایل اطراف خود حمله می‌کند. در آخر نیز می‌گوید که منتظر است فیلم اکران شود و به تماشایش بنشیند. باید امیدوار باشیم که کانال یوتیوبی Auralnauts برای دیگر فیلم‌های جنگ ستارگان نیز همچنین کار را انجام دهد.

داستان Rogue One درباره جین ارسو است که از طرف ارتش شورشی دستور دارد نقشه سلاح مخفی جدید امپراتوری یعنی ستاره مرگ (Death Star) را به سرقت ببرد. جین ارسو گروهی از شورشی‌ها و مزدورها را جمع می‌کند تا ماموریتی غیرممکن انجام دهد که می‌تواند سرنوشت کهکشان را مشخص کند. نکته‌ی حائز اهمیت فیلم را میتوان حضور دارث ویدر در آن دانست. نمایشنامه فیلم توسط کریس وایتز (Chris Weitz) و تونی گیلروی (Tony Gilroy) نوشته می‌شود. بازیگران فیلم نیز فلیسیتی جونز، بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، مدس مایکلسن (Mads Mikkelsen)، دیگو لونا (Diego Luna)، دانی ین (Donnie Yen)، فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، ریز احمد (Riz Ahmed) و آلن تودیک (Alan Tudyk) هستند.

آخرین تریلر منتشر شده از Rogue One: A Star Wars Story را می‌توانید در سینماگیمفا تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.