انیمه‌ای از بازی Persona 5 در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

7 August 2017 - 16:32

امسال، سال بسیار بزرگی برای سری بازی Persona بود، بازی Persona 5 که برای دو کنسول پلی‌استیش۳ و پلی‌استیشن۴ عرضه شد، توانست یکی از بهترین‌های تاریخ در سبک خودش (Jrpg) باشد و این سبک را که اواخر کم‌تر در دنیای غرب به آن توجه می‌شد بار دیگر زنده کند و بتواند تبدیل به عنوانی شود که تا مدت‌ها در ذهن و قلب ما باقی بماند . اینک در سال ۲۰۱۸ قرار شده است که انیمه‌ای بر اساس داستان بازی Persona 5 ساخته شود، خبری که هم برای بازی‌بازان و هم طرفداران انیمه بسیار خوش‌حال کننده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی Atlus با همکاری دو استودیو Crunchyroll و A-1 Pictures قرار است انیمه Persona 5: The Animation – The Day Breakers را که طبق گزارشات اعلام شده است سال دیگر عرضه می‌شود، بسازند و خبر خوش‌حال کننده دیگر این است که بیش‌تر صدا‌پردازان ژاپنی که صدا‌پیشگی شخصیت‌های بازی را بر‌عهده داشتند در انیمه نیز حضور داشته باشند، همچنین A-1 Pictures تریلری را از این انیمه عرضه کرد که در آن بیش‌تر شخصیت‌‌های اصلی بازی حضور داشتند.

به‌نظر می‌رسد که داستان سر‌تاسر این انیمه از بازی Persona 5 الهام گرفته شده باشد. عنوانی که شخصیت اصلی آن یک نو‌جوان است، نوجوانی که به علت ارتکاب خشونت از جانب خانواده خود ترد شد و نیز دیگر مدرسه تحمل حضور او را نداشت به همین دلیل او مجبور شد که به مدرسه‌ای که شوجین (Shujin) نام دارد (واقع در توکیو)، برود و در آنجا مشغول تحصیل شود. در این بازی، شما با دانش‌آموزان دیگر دوست‌ می‌شوید که توانایی‌های مخفی خود را که پرسنا (Persona) نام دارد، کشف می‌کنند و با یک‌‌دیگر گروهی تشکیل می‌دهید که به مقابله با دشمنان فوق‌طبیعی می‌روید. در این بازی شما در دنیای مجازی (Metaverse) درگیر می‌شوید که باید به مقابله با بُعد شیطانی افراد بپردازید، افرادی که به علت وجود شرارت در نفسشان اقدام به جنایت‌‌های مختلفی می‌کنند و با نابود کردن آرزو‌های کثیف و بُعد شیطانیشان در دنیای مجازی شاهد تغییر در روحیه آن‌ افراد در دنیای واقعی خواهید شد. بازی Persona 5 توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و متا ۹۳ را از آن خود کند، امیدواریم که انیمه‌ای که سال دیگر انتشار می‌شود و اقتباسی از داستان این بازی است نیز بتواند به خوبی ظاهر شود و نظر همگان را به خود جلب کند.

هنوز خبری از تاریخ انتشار دقیق انیمه Persona 5: The Animation – The Day Breakers در کشور آمریکا نشر نشده است. برای خبر‌‌های بیش‌تر درباره‌ی این انیمه سینما‌گیمفا را دنبال کنید.

منبع:Nerdist

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.