تصاویر جدیدی از بندیکت کامبربچ در Doctor Strange منتشر شد

19 August 2016 - 09:00

به تازگی تصاویر جدیدی از بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در فیلم Doctor Strange منتشر شده است. در ادامه با وب‎سایت سینما‎گیمفا همراه باشید.

اگر تیدلا سوئینتن (Tilda Swinton – از شخصیت‌های فیلم) از شما بخواهد که ذهن خود را بازکنید، تنها چیزی که می‎توانید بگویید کلمه چشم است! از نظر بندیکت کامبریچ، این موضوع نشان‎دهنده کشف ابعاد فراتر از انسان و تبدیل شدن به یک ابرقهرمان است. چیزی که در تصاویر منتشر شده مشخص است، ایجاد یک تحول عظیم است.

کمپانی بزرگ مارول به تازگی دو تصویر از عنوان Doctor Strange منتشر کرده است. اما انتظار می‎رود به‎زودی شاهد اطلاعات بیشتری از این فیلم باشیم. شما در زیر می‎توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Doctor-Strange-photo-1

Doctor-Strange-photo-2

اگر بخواهیم صادق باشیم، چهره بندیکت کامبربچ مقداری احمقانه به‎نظر می‎رسد! اما همه ما می‎دانیم که نمی‎خواهیم فیلم‎های مارول (آن‎هم برای یک قهرمان شنل‎پوش که می‎خواهد هنرهای عرفانی را نزد تیدلا سوئینتون بیاموزد) بیش‎از حد جدی باشد. همچنین شما می‎توانید خلاصه داستان این فیلم را در زیر مشاهده کنید:

فیلم Doctor Strange درباره داستان زندگی جراح مغز و اعصاب، دکتر استفان استرنج (Stephen Strange) است. او پس از یک تصادف غم‎انگیز، زندگی قبلی خود را کنار گذاشته و رازهای مخفی دنیای عرفان را یاد بگیرد. فیلم در دهکده گرینویچ نیویورک جریان دارد. دکتر استرنج به عنوان یک واسطه بین دنیای واقعی و آنچه فراتر از آن حضور دارد و باعث ارتباط بین این دو می‎شود.

این فیلم در تاریخ ۴ نوامبر بر روی پرده نقره‎ای سینما ظاهر خواهد شد.

منبع:‌ Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.