کریستین بیل برای بازی در پروژه Dick Cheney، وزن خود را افزایش می‌دهد

7 August 2017 - 21:00

بازیگر برنده اسکار کریستین بیل (Christian Bale)، تاکنون بارها و بارها نشان داده که تمایل و تعهد لازم برای تغییر شکل بدن خود برای ایفای نقش‌های مختلف را داراست. حضور در فیلم روان‌شناختی American Psycho «روانی آمریکایی» محصول ۲۰۰۰ میلادی، بیل را به یکی از بازیگران مطرح هالیوود تبدیل کرد. اما نام وی بیش از هر چیز به خاطر بازی در The Machinist «ماشین‌کار» محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی برد اندرسون (Brad Anderson) بر سر زبان‌ها افتاد، چراکه بیل برای بازی در این فیلم به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش وزن داد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

مدتی بعد، بیل به خاطر بازی در نقش بتمن در سری The Dark Knight «شوالیه تاریکی» مجبور به افزایش وزن و عضلانی کردن بدن خود شد اما دیری نپایید که وی بار دیگر و به خاطر ایفای نقش دیکی اکلوند (Dicky Ecklund) در فیلم The Fighter «مبارز» کاهش وزن شدیدی به خود دید. با این حال، بیل در سال ۲۰۱۳ میلادی و جهت بازی مناسب در فیلم American Hustle «کلاهبردار آمریکایی»، وزن خود را ۴۰ پوند افزایش داد.

حال، بیل بار دیگر باید به خاطر بازی در نقش دیک چنی (Dick Cheney)، معاون پیشین ایالات متحده آمریکا در درام زندگی‌نامه‌ای Dick Cheney «دیک چنی» به کارگردانی آدام مک‌کی (Adam McKay)، به وزن خود بیفزاید. اگرچه مک‌کی به خاطر فیلم‌های Anchorman «گوینده» و Step Brothers «برادر خوانده» شناخته شده است، اما با ساخت فیلم برنده جایزه اسکار The Big Short «کوتاه بزرگ» در سال ۲۰۱۵ میلادی خود را به عنوان یک فیلمساز حرفه‌ای مطرح کرد.

هنوز عنوان مشخصی برای فیلم جدید مک‌کی که به زندگی سیاستمدار قدرتمند آمریکایی، دیک چنی، می‌پردازد اعلام نشده است. علاوه بر کریستین بیل، در این فیلم شاهد حضور استیو کارل (Steve Carell) در نقش دونالد رامسفلد (Donald Rumsfeld) وزیر امور خارجه‌ی آن زمان و امی آدامز (Amy Adams) در نقش لین (Lynne Cheney) همسر چنی حضور داشته و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مک‌کی سابقه همکاری با هر سه بازیگر نامبرده را دارد. هنوز نام بازیگری که ایفای نقش جورج دبلیو. بوش (George W. Bush) را بر عهده خواهد داشت، اعلام نشده است.

از سوی دیگر، تاکنون تاریخ اکران رسمی فیلم «دیک چنی» نیز مشخص و اعلام نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.