دو پوستر جدید از فیلم The Death and Life of John F. Donovan منتشر شد

7 August 2017 - 22:00

هنوز مشخص نیست که کدام رویداد میزبان نمایش نخستین فیلم انگلیسی‌زبان زاویه دولان (Xavier Dolan) یعنی The Death and Life of John F. Donovan «مرگ و زندگی جان اف. داناون» خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که بزودی بتوانیم به جزئیات بیشتری درباره آن دست پیدا کنیم. به تازگی دو پوستر جدید از این فیلم منتشر شده است که علاوه بر افزایش احتمال حضور آن در دو رویداد «ونیز» یا «TIFF»، دو تن از استعدادهای درخشان حاضر در این فیلم را نیز به تصویر می‌کشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) دو تن از بازیگران فیلم «مرگ و زندگی جان اف. داناون» هستند که در جدیدترین پوسترهای منتشر شده از این پروژه حضور دارند. با این حال، هیچ کدام از این پوسترها جزئیاتی از نقش‌هایی که این دو بازیگر عهده‌دار آن هستند را مشخص نمی‌کند.

این فیلم، داستان بازیگری با نام جان اف. داناون با هنرنمایی کیت هارینگتون (Kit Harington) را روایت می‌کند که با یکی از طرفداران نوجوانش با بازی ترومبلی، رابطه‌ای مکاتبه‌ای پیدا می‌کند و این رابطه دست‌مایه‌ی شایعاتی می‌شود که یک روزنامه‌نگار آن را پر و بال داده و زندگی داناوان را به مرز نابودی می‌کشاند. دولان در گفتگو با وب‌سایت Vanity Fair اظهار داشت:

ناتالی نقش مادر جیکوب را بازی خواهد کرد. او (ترمبلی) نقش یک طرفدار جوان که به شدت، اگر مبهم نباشد، شیفته یکی از ستارگان تلویزیون آمریکا با نام جان اف. داناون (کیت هرینگتون) است. او هر یک از هنرنمایی‌های (داناون) را دنبال می‌کند و رابطه‌ای مخفیانه با وی دارد که حتی مادرش نیز اطلاعی از آن ندارد. ما [در این فیلم] زندگی‌های مربوطه را دنبال می‌کنیم زیرا روابط دوستان در معرض خطر قرار گرفته و به مرز نابودی کشیده می‌شوند.

از جمله بازیگران دیگری که در فیلم «مرگ و زندگی جان اف. داناون» حضور دارند می‌توان به جسیکا چستین (Jessica Chastain)، تیلور کیچ (Taylor Kitsch)، کتی بیتس (Kathy Bates)، سوزان ساراندون (Susan Sarandon)، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) و تندی نیوتون (Thandie Newton) اشاره کرد. دو پوستر جدید منتشر شده از این فیلم را می‌توانید از زیر مشاهده کنید:

منبع : ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.