تاریخ انتشار نسخه‌ی بلوری Spider-Man: Homecoming مشخص شد

9 August 2017 - 11:54

تاریخ انتشار و جزئیات دیگری از پخش خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) مشخص شد. این فیلم ابرقهرمانی تابستانه، در ۱۸ اکتبر برای نمایش خانگی منتشر می‌شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

انتظار می‌رود که این پخش‌های اصلی، در فرمت‌های با کیفیت بالا منتشر شود؛ همچنین طرفداران می‌خواهند خرید آنها همراه با هدایا و صحنه‌هایی باشد که تابحال دیده نشده‌اند. فیلم‌های مارول نیز از این قاعده مستثنا نیستند. Spider-Man: Homecoming آخرین فیلمی خواهد بود که پخش خانگی آن دارای ساعاتی اضافی از این داستان ماجراجویانه‌ی اخیر دنیای سینماتیک مارول برای هواداران است.

بر اساس وبسایت استرالیایی JB Hi-Fi، پخش خانگی این فیلم، همزمان با تعطیلات آخر فصل شده است. این فیلم، همراه با ده‌ها ویژگی‌ اضافی، از جمله قسمت‌های بسیار خوبی از پشت صحنه و بخش‌های اضافی از فیلم ارائه می‌شود و همچنین هواداران می‌توانند Homecoming را با کیفیت ۴k و یک ماسک اسپایدی و یک پکیج کامیک-بوک داشته باشند.

یکی از برجسته‌ترین صحنه‌ها در میان صحنه‌های اضافی، به کارگردان جان واتس (John Watts) برمی‌گردد. همچنین برخی از موانع فیلم و امکان مشاهده‌ی تاثیر بخصوص مکانیزم مبارزه‌ی شخصیت Valture و پرتاب تار پیتر پارکر (Peter Parker) قابل مشاهده است.

در میان موارد اضافی که با فیلم Spider-Man: Homecoming همراه است، هیچ صحنه‌ای از فیلم‌های Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، Black Panther (پلنگ سیاه) یا Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) به چشم نمی‌خورد؛ اما این انتشار، دارای یک فیلم از بازی PS4 جدید Spider-Man از شرکت Insomniac Games است. شما می‌توانید جزئیات بیشتر بازی‌ها را در Gamefa.com مشاهده کنید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.