کیت بلانشت در نقش لوسیل بال بازی خواهد کرد

9 August 2017 - 18:00

کیت بلانشت (Cate Blanchett) مسئول رایزنی با استودیوی «آمازون»، جهت ایفای نقش لوسیل بال (Lucille Ball) در فیلم زندگی‌نامه‌ای وی است. «آمازون» مدتی قبل، حقوق ساخت فیلمی بر اساس زندگی این هنرپیشه و خواننده اهل ایالات متحده آمریکا را بدست آورد. این فیلم بخشی از لیست بلندبالای فیلم‌های پیشروی این بازیگر بنده اسکار خواهد بود. از جمله فیلم‌های پیشروی این هنرمند توانا می‌توان به Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک»، Ocean’s Eight «هشت یار اوشن»، Jungle Book «کتاب جنگل» و Where’d You Go, Bernadette «کجا می‌روی، برنادت» اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بلانشت سابقه درخشانی در زمینه بازی در نقش‌های واقعی دارد. از جمله نخستین حضور وی در فیلم‌هایی بر اساس واقعیت، می‌توان به فیلم Elizabeth «الیزابت» به کارگردانی شکهار کاپور (Shekhar Kapur) محصول سال ۱۹۹۸ میلادی اشاره کرد. او در سال ۲۰۰۷ برای بازی در دنباله این فیلم تحت عنوان Elizabeth: The Golden Age «الیزابت: دوران طلایی» بازگشت که بازی دوباره در نقش ملکه انگلستان، نامزدی جایزه اسکار را برای وی به همراه داشت. وی در سال ۲۰۱۵ میلادی نیز در فیلم Truth «حقیقت» که بر اساس خاطرات روزنامه‌نگاری فعال با نام مری مپز (Mary Mapes) ساخته شده بود، حاضر شد.

پروژه ساخت فیلم زندگی‌نامه‌ای Lucille Ball «لوسیل بال»، که هنوز عنوان مشخصی برای آن اتخاذ نشده است، از سال ۲۰۱۵ است که در دست ساخت و توسعه قرار دارد. فیلمنامه این فیلم توسط آرون سورکین (Aaaron Sorkin)، نویسنده فیلمنامه‌ فیلم‌هایی همچون The Social Network «شبکه اجتماعی» و Moneyball «مانی‌بال»، نگاشته شده است. بر اساس گزارش «هالیوود ریپورتر»، این فیلم به بررسی زندگی شخصی لوسیل بال، چهره سرشناس تلویزیون که در برنامه‌ها و سریال‌هایی نظیر I Love Lucy، The Lucy–Desi Comedy Hour، The Lucy Show، Here’s Lucy و Life with Lucy حضور داشته است، می‌پردازد.

بال تا اواخر دوران حرفه‌ای خود، ۱۳ بار نامزده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره امی شده که ۴ بار این جایزه را از آن خود کرده است. وی در سال ۱۹۷۹ میلادی نیز جایزه Cecil B. DeMille را از جشنواره گلدن گلاب بدست آورد. وی یکی از بازیگران زن قدرتمند در قاب کوچک تلویزیون‌ است که اکثر برنامه‌هایی که روی آنتن داشت، ساخته خودش بود. لوسی آرناز (Lucie Arnaz) و دسی آرناز جی‌آر. (Desi Arnaz Jr.) به همراه شوهر بال، یعنی دسی آرناز این فیلم را با مشارکت استودیوی Escape Artists تولید خواهند کرد.

فیلمنامه پروژه «لوسیل بال» تا مدتی پیش در فهرست سیاه هالیوود قرار داشت که استودیوی فیلمسازی «آمازون» حقوق ساخت و توسعه آن را خریداری کرد. این قدم این شرکت، در راستای رقابت با دیگر غول‌های استریم فیلم و سریال یعنی «نتفلیکس» و «هولو» برداشته شده است. فیلم زندگی‌نامه‌ای «لوسیل بال» هنوز کارگردان و تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.