بری لارسون خواهان رویارویی کاپیتان مارول و هالک با یکدیگر است

9 August 2017 - 21:00

تاکنون شخصیت هالک (The Hulk) در دو قسمت از سری The Avengers «انتقامجویان» جهان سینمائی مارول حضور یافته و قرار است که در فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» نیز شاهد هم‌تیمی شدنش با ثور باشیم. اما از آنجایی که مارک روفالو (Mark Ruffalo) رسماً تائید کرده است که «مارول» تصمیمی مبنی بر ساخت فیلمی مستقل بر اساس این ابرقهرمان ندارد، آیا می‌توان انتظار حضور او را در دیگر فیلم‌های ابرقهرمانانه این استودیوی داشت؟ به تازگی، بری لارسون (Brie Larson) بازیگر نقش کاپیتان مارول ابراز کرده است که تمایل دارد شخصیت هالک به سرزمین گلیات سبز (Green Goliath) پای بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

Captain Marvel «کاپیتان مارول» نخستین فیلم از جهان سینمائی مارول است که ابرقهرمانی زن، پروتاگونیست اصلی آن خواهد بود و قرار است که شخصیت کارول دنورز (Carol Danvers) را با هنرنمایی بری لارسون به بینندگان معرفی کند. لارسون در جریان مصاحبه‌اش با وب‌سایت «USA Today»، در جایگاه پاسخ به این پرسش که دوست دارد کدام شخصیت با کاپیتان مارول مبارزه کند، چنین اظهار داشت:

بخشی از فانتزی‌هایم، مبارزه با هالک است، فقط به این خاطر که [این مبارزه] از لحاظ بصری خیلی خوب است.

هنوز مشخص نیست که آیا شخصیت هالک در فیلم «کاپیتان مارول» حضور خواهد یافت یا خیر. پیش از این به صورت رسمی اعلام شده بود که شخصیت کاپیتان مارول در فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» حضور نخواهد داشت، بنابراین تنها فیلم باقی مانده که می‌توان انتظار رویارویی دو شخصیت مورد بحث را با یکدیگر داشت، Avengers 4 «انتقامجویان ۴» خواهد بود. هرچند تاکنون حضور کارول دنورز در این فیلم نیز تائید نشده است.

نقطه آغاز تقابل ابرقهرمانان مارول با یکدیگر، فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» بود. به نظر می‌رسد که حضور کاپیتان مارول در پروژه «انتقامجویان ۴» و رویارویی‌اش با شخصیت هالک، زمینه‌ای عالی برای معرفی قابلیت‌ها و توانایی‌های این ابرقهرمان زن خواهد بود که باید منتظر ماند و دید که آیا این حدس و گمان‌ها روزی رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا خیر.

پیش از این، کوین فیگ (Kevin Feige)، رئیس استودیوهای «مارول»، بیان کرده بود که کاپیتان مارول، «قوی‌ترین شخصیتی است که تاکنون جهان سینمائی مارول» به خود دیده است. بنابراین تقابل وی با قوی‌ترین ابرقهرمان فعلی این جهان سینمائی، نتیجه‌ای جالب توجه خواهد داشت. در سری کامیک‌های مارول، هالک به آسانی توانسته بود، کاپیتان مارول را شکست دهد.

فیلم‌های «ثور: راگناروک»، «انتقامجویان: جنگ‌ بی‌نهایت» و «کاپیتان مارول» به ترتیب از روزهای جمعه ۱۲ آبان (۳ نوامبر ۲۰۱۷)، جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۴ می ۲۰۱۸) و جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹) روانه پرده‌های سینماها خواهند شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.