پس از پایان Inhumans، شاهد بازگشت سری Agents of S.H.I.E.L.D. خواهیم بود

9 August 2017 - 22:00

پس از پایان حوادث سریال Agents of S.H.I.E.L.D. در فصل چهارم، طرفداران این سری بر این باورند که باید تا ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی برای دانستن اینکه چه اتفاق‌هایی برای Coulson افتاده است، صبر کنند. اما اینطور که پیداست، بر خلاف انتظارات اولیه، خیلی هم نباید برای دانستن رخدادهای جدید Agents of S.H.I.E.L.D. صبر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

پیش از این مشخص شده بود که سریال Inhumans، برنامه زمانی پخش در فصل پائیز سال جاری را از مجموعه Agents of S.H.I.E.L.D. گرفته است؛ با این حال، انتظار می‌رفت که تا اوایل سال آینده میلادی شاهد بازگشت سریال Agents of S.H.I.E.L.D. نباشیم. این خبر از سوی سرپرست جلوه‌های بصری این سریال در ماه می میلادی تائید شده بود. در آن زمان، تصور بر این بود که آغاز پخش از ماه ژانویه، منوط به پخش هر ۲۲ قسمت این سریال در عرض پنج ماه باشد که به این معنی است که این سریال بدون توقف به روی آنتن خواهد رفت.

در جریان تور انجمن مطبوعاتی تلویزیون، چنینگ دانگی (Channing Dungey) از شبکه ABC، رسماً تائید کرد که سریال Agents of S.H.I.E.L.D.، بلافاصله پس از اتمام هشت قسمت فصل نخست سریال Inhumans باز خواهد گشت. پیش‌نمایش سری Inhumans از روز جمعه ۱۰ شهریور ماه (۱ سپتامبر) در قالب نسخه IMAX آغاز خواهد شد و پس از آن و از روز جمعه ۷ مهر ماه (۲۹ سپتامبر) در قالب دو قسمت به روی آنتن شبکه ABC خواهد رفت. اگر پخش این سریال بدون توقف باشد، احتمالاً جمعه ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) آخرین روز نمایش این مجموعه خواهد بود و پس از آن نیز پخش فصل جدید سریال Agents of S.H.I.E.L.D. آغاز خواهد شد.

تغییر در برنامه‌های دو سریال مورد بحث، می‌تواند منجر به گسترش و طولانی‌تر شدن فصل جدید سریال Agents of S.H.I.E.L.D. گردد و شاهد شکاف‌های داستانی بیشتری در آن باشیم. بی‌شک، زودتر پخش شدن فصل پنجم سریال Agents of S.H.I.E.L.D.، برای طرفداران این سری خوشایند است. انتظار می‌رود که شخصیت گوست رایدر که در فصل چهارم این سری حضور یافت، بار دیگر و در فصل جدید آن نیز نقشی داشته باشد. همچنین شاهد انتشار شایعاتی در باب حضور Kree در فصل آینده Agents of S.H.I.E.L.D. نیز بودیم که هنوز به صورت رسمی تائید نشده است.

فصل پنجم سریال Agents of S.H.I.E.L.D.، مدت کوتاهی پس از اتمام پخش فصل نخست سریال Inhumans به روی آنتن خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.