انیمه‌ای از بازی Steins;Gate Zero اقتباس خواهد شد

10 August 2017 - 12:00

۲۸ جولای روز مهمی برای طرفداران مجموعه Steins gate بود، روزی که ماشین زمان در Akihabara برخورد داشته و نقطه شروعی برای پروژه Steins;Gate World Line 2017-2018 شد. پروژه‌های مختلفی قرار شده از روی بازی Steins;Gate 0 اقتباس شوند که قبلا تیزری از خندی دیوانه‌وار اکابه رینتارو (Okabe Rintaro) در کنار کوریسو (Makise Kurisu) و شینا مایوری (Shiina Mayuri) منتشر شده بود و همچنین در پایین تیزری جدید را مشاهده خواهید کرد که به تازگی منتشر شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Steins;Gate یک بازی علمی-تخیلی و ماجرا‌جویی بود که داستان بازی در شهر Akihabara رخ می‌داد. این بازی در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و سپس انیمه آن در سال ۲۰۱۱ از روی این بازی ساخته شد و همچنین در سال ۲۰۱۳ انیمه‌ای سینمایی نیز با نام  Steins;Gate: The Movie − Load Region of Déjà Vu به نمایش گذاشته شد و نیز دنباله‌ای از بازی در سال ۲۰۱۵ با نام Steins;Gate 0 عرضه شد.

انیمه اصلی این مجموعه دوباره از ماه اکتبر پخش خواهد شد و قسمت‌‌های کوتاهی نیز مربوط به انیمه جدید به نمایش گذاشته خواهد شد. فعلا خبر‌‌های زیادی در ارتباط با این انیمه در دسترس نیست، برای اطلاع از جدید‌ترین اخبار مربوط به این انیمه سینماگیمفا را دنبال کنید.

منبع: otakumod

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.