دونالد گلاور از ایفای نقش در MCU کنار گذاشته نشده است

10 August 2017 - 11:12

دونالد گلاور (Donald Glover) بعد از حضور در یک نقش کوچک اما معنی دار در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، همچنان می‌تواند در دنیای سینماتیک مارول حضور داشته باشد. گلاور نقش آرون دیویس (Aron Davis)، عموی مایلز مورالس (Miles Morales) را بازی کرد و در Homecoming در حال معامله‌ی اسلحه با همکاران آدریان تومس (Adrian Toomes) یا همان مایکل کیتون (Michael Keaton) دیده شد. دیویس بعدا در یک صحنه با مرد عنکبوتی (تام هالند/ Tom Holland) ملاقات کرد و به او گفت که Toomes کجاست و توصیه کرد: “تو در این بخش از کار باید بهتر ظاهر شوی!” در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

 علی‌رغم عملکرد قابل توجه گلاور در Homecoming، این فیلم حداقل دستاورد‌های او در حال حاضر است. او بعنوان ستاره‌ای تحسین شده در مجموعه‌ی Atlanta (که نویسنده، خالق و کارگردان آن خودش است) بازی می‌کند. همچنین در آینده نقش دو شخصیت محبوب دیگر به‌ نام‌های لاندو کالریسین (Lando Calrissian) در فیلم بدون عنوان هان سولو (Han Solo) و سیمبا (Simba) در بازسازی فیلم The Lion King (شیر شاه) از جان فاورو (John Favreau) را بازی خواهد کرد. اما علی‌رغم وجود پروژه‌هایی در آینده، گلاور از حضور بیشتر در Spider-Man چشم پوشی نمی‌کند.

بنا به جزییاتی جدید از گلاور، در وبسایت THR در روز چهارشنبه، کارگردان Homecoming جان واتس (John Watts) در باره‌ی شخصیت دیویس اظهار نظر کرد. واتس اذعان کرد اگر گلاور نقش واتس را بازی نکند، آن شخصیت را از فیلم حذف خواهد کرد. او گفت: “اگر تو بازی نکنی، ما آن‌را شامل داستان نمی‌کنیم”.

گلاور در سال ۲۰۱۰ به شدت تلاش کرد تا خودش نقش اسپایدی را بازی کند اما برای بازی در نقش پیتر پارکر (Peter Parker) سنش زیاد بود. او همچنین صداپیشگی مایلز مورالس (Miles Morales) را در دو قسمت از مجموعه‌ی انیمیشن Ultimate Spider-Man در سال ۲۰۱۵ بر عهده داشت. بنابراین گلاور ابر قهرمان مردعنکبوتی را بسیار دوست دارد.

با توجه به اینکه احتمالا گلاور برای قسمت‌های بعدی Spider-Man باز خواهد گشت، مسیر آینده‌ برای قهرمان همچنان نا مشخص است. دنباله‌ی Spider-Man: Homecoming برای تابستان ۲۰۱۹ زمان بندی شده است و معلوم نیست که تا آن زمان گلاور در این کار باشد یا خیر. اما چشم انداز او، حضور بعنوان آرون دیویس در دنباله‌ی Homecoming است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.