همکاری دیزنی در سال ۲۰۱۹ با نتفلیکس به پایان خواهد رسید

11 August 2017 - 23:12

به تازگی کمپانی والت‌ دیزنی اعلام کرده است که اقدام به خرید بخش اعظمی از BAMTech کرده است، همچنین در پی ساخت شبکه‌ای برای پخش مسابقات ورزشی (ESPN) است (که از سال ۲۰۱۸ فعالیت این شبکه شروع خواهد شد) و در سال ۲۰۱۹ نیز به ساخت سرویس جدیدی میپردازد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی دیزنی در معامله با BAMTech (شبکه‌ای که در حوزه ورزش بیس‌بال فعالیت دارد) حدود ۱.۵۸ هزار ملیارد دلار صرف کرد تا بتواند در حدود ۴۲٪ دیگر از مالکیت این شرکت را از آن خود کند، این نکته قابل ذکر است که قبلا کمپانی دیزنی ۳۳٪ از مالکیت این کمپانی را در اختیار داشت.

شبکه‌ای که قرار است به پخش مسابقات بپردازد و با برند ESPN شناخته می‌شود، شبکه‌ای است که به نمایش ورزش‌های مختلف می‌پردازد که می‌خواهد هر ساله در حدود ۱۰۰۰۰ برنامه زنده ورزشی را پخش کند که عبارت‌اند از لیگ بیی‌بال، لیگ هاکی، لیگ‌ فوتبال، مسابقات تنیس و مسابقات دانش‌جویی.

نرم‌افزار ESPN به جز نمایش‌ ورزش‌های مختلف به پخش اخبار و رویداد‌های مهم در عرصه‌های مختلف می‌پردازد، کسانی که این اپلیکیشن را در تلویزیون‌هایشان نیز در دسترس دارند می‌توانند از مزایا‌ی آن بهره‌مند شوند، برای بسیاری از طرفداران ورزش این اپلیکیشن می‌تواند به یکی از شبکه‌های محبوب تبدیل شود.

سرویس جدید دیزنی که به طور انحصاری در آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت در سال ۲۰۱۹ یعنی مصادف با عرضه انیمیشن‌های Toy Story 4، دنباله‌ای بر انیمیشن Frozen و همچنین فیلم لایو-اکشن The Lion King شروع به فعالیت خواهد کرد. این سرویس هم‌چنین به نمایش‌ فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی، پیکسار و دیگر شبکه‌‌های وابسته به دیزنی می‌پردازد.

با این تغییر جهت اساسی در سیاست‌های دیزنی، دیگر زمان همکاری دیزنی با شبکه نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. دیزنی هیچ اشاره‌ای نکرد که برنامه آن‌ها با دو استودیو Lucasfilm و Marvel چه خواهد بود.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.