آرنولد شوارتزنگر در فیلم Terminator 6 بازمی‌گردد

12 August 2017 - 12:39

به نظر می‌رسد که قرار است، تا ما دوباره بازیگر معروف سری فیلم‌های Terminator «نابودگر»، یعنی آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) را در فیلم Terminator 6 «نابودگر ۶» ببینیم؛ فیلم‌برداری این فیلم قرار است تا در سال ۲۰۱۸ آغاز شود. پس از استقبال سرد تماشاچیان از فیلم Terminator Genisys «نابودگر: جنسیس» در سال ۲۰۱۵، سازنده‌ی سری فیلم‌های نابودگر، یعنی جیمز کامرون (James Cameron) برای کمک به این فیلم‌ها آمده است؛ او قرار است تا در ساخت و توسعه‌ی یک سه‌گانه‌ی جدید کمک کند، که به گفته‌ی خودشان، ساختن این سه‌گانه، فرانچایز این سری فیلم‌‌ها را بازآفرینی می‌کند.

براساس اطلاعات موجود، فیلم Terminator 6 قرار است تا توسط کارگردان فیلم Deadpool «ددپول»، یعنی تیم میلر (Tim Miller) کارگردانی شود؛ در کنار آن، شوارتزنگر نیز بیان کرده است که علاقه‌مند به بازگشت برای کمک است و قصد دارد تا در کنار جیمز کامرون، این فرانچایز را بازسازی کنند. اکنون بیش از سی سال می‌گذرد که نسخه‌ی اول فیلم Terminator «نابودگر»، در سال ۱۹۸۴ به نمایش گذاشته شد، از آن زمان، این سری فیلم‌ها، پستی و بلندی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است. خوشبختانه، به‌نظر می‌رسد که همه چیز در شرایط خوب و مساعدی برای ساخت سه‌گانه‌ی جدید نابودگر، درحال پیشروی است؛ و شوارتزنگر نیز قطعا در این مسیر حضور خواهد داشت.

با استناد به وب‌سایت خبری پلی‌لیست (The Playlist)، فیلم‌برداری فیلم Terminator 6 قرار است تا در ماه مارس سال ۲۰۱۸، تحت نظارت جیمز کامرون و تهیه کننده‌ی فیلم Terminator Genisys، یعنی دیوید الیسون (David Ellison)، آغاز شود. شروع تولید سه‌گانه‌ی جدید نابودگر، به کارگردانی میلر، به عنوان یک قرارداد جدید بین استودیو اسکای دنس (Skydance) متعلق به الیسون و شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) است.

در زمان مصاحبه درباره‌ی شروع تولید فیلم Terminator 6، شوارتزنگر بیشتر مایل بود تا برای طرفداران این فرانچایز، یک گزارش وضعیت کامل از روند ساخت این سه‌گانه را ارائه دهد؛ او گفت:

در ماه مارس سال آینده، قرار است تا فیلم Terminator 6 را فیلم‌برداری کنیم؛ جیمز کامرون و دیوید الیسون نیز در این پروژه وارد شده‌اند.

شوارتزنگر هم‌چنین درباره‌ی حضورش در پروژه‌ی ساخت فیلم Triplets «سه‌قلوها» (ادامه‌ی فیلم Twins «دوقلوها» محصول سال ۱۹۸۸، که پس از مدت طولانی ساخته می‌شود) صحبت کرد؛ او هم‌چنین اعلام کرد، که تولید یک پروژه‌ی بی‌نام نیز مربوط به فیلم Conan the Barbarian «کونان بربر»، شروع شده است و او درحال همکاری با آن پروژه نیز هست.

با توجه به این شنیده‌ها، به نظر می‌رسد که شواتزنگر بسیار مشغول پروژه‌های متعدد است. با وجود این‌که انتظار می‌رود تا فیلم‌برداری فیلم Triplets در سال ۲۰۱۷ آغاز شود، فیلم Terminator 6 احتمالا عنوان بزرگ بعدی است، که ستاره‌ی فیلم‌های اکشن دهه‌ی ۱۹۸۰، یعنی آرنولد، توجه خود را بر روی آن متمرکز خواهد کرد. اکنون نیز عمیقا آرزومند بهترین اتفاقات برای شوارتزنگر، کامرون، الیسون، و میلر هستیم تا با جدیت، تولید سه‌گانه‌ی جدید نابودگر را آغاز کنند.

در صورت انتشار اطلاعات تازه‌تر، سینما گیمفا آن اطلاعات جدید درباره‌ی فیلم Terminator 6 را، به شما منتقل خواهد کرد؛ پس با ما همراه باشید.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.