نیک جوناس به بازیگران فیلم Choas Walking پیوست

12 August 2017 - 22:00

نیک جوناس (Nick Jonas) به بازیگران فیلم Chaos Walking «گذر از هرج و مرج» پیوست؛ این فیلم برگرفته شده از کتابی ‌است، با همین نام که برای مخاطبین سنین بزرگسال نوشته شده است و سبک آن نیز علمی-تخیلی است؛ این کتاب به نویسندگی پاتریک نس (Patrick Ness) نویسنده‌ی کتاب A Monster Calls «هیولایی فرا می‌خواند» و نیک پودهل (Nick Podehl) است. این فیلم که اولین قسمت از این رمان‌های سه‌گانه است، قرار است تا توسط کارگردان فیلم‌های The Bourne Identity «هویت بورن» و Edge of Tomorrow «لبه‌ فردا»، یعنی داگ لیمان (Doug Liman)  کارگردانی شود. داستان این فیلم در دنیایی اتفاق می‌افتد که تمام موجوداتی که در آن زندگی می‌کنند، می‌توانند تفکرات یک‌دیگر را در جریانی از صداها، تصاویر و کلمات ببینند، که به این پدیده نویز (Noise) گفته می‌شود. در این فیلم ستارگانی مانند دیسی ریدلی (Daisy Ridley)، بازیگر فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» و تام هالند (Tom Holland)، بازیگر فیلم Spider-Man Homecoming «مرد عنکبوتی بازگشت به خانه»، ایفای نقش می‌کنند.

فیلم‌برداری فیلم Chaos Walking به‌زودی شروع می‌شود، با هدف این‌که این فیلم در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شود. درحالی‌که اکنون این فیلم، پیش از آغاز تولیدش، درحال تکمیل کردن لیست بازیگرانش است. به دنبال این خبر که سازنده‌ی فیلم Sons of Anarchy «فرزندان آشوب»، یعنی کورت ساتر (Kurt Sutter)، به‌همراه بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای»، یعنی مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) به بازیگران این فیلم پیوستند، آخرین به‌روزرسانی اخبار مربوط به فیلم Chaos Walking نشان می‌دهد که یک بازیگر با ارزش دیگر نیز درحال پیوستن به بازیگران این فیلم است.

با استناد به وب‌سایت خبری وارپ (The Warp)، نیک جوناس به بازیگران فیلم Chaos Walking پیوسته است که علاوه بر بازیگران ذکر شده، بازیگر فیلم The Hateful Eight «هشت نفرت‌انگیز»، یعنی دمیان بیچیر (Demián Bichir) نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کند. نیک جوناس در سال گذشته در فیلم Goat «بز»، ایفای نقش کرد؛ که این فیلم در جشنواره‌ی فیلم سان‌دنس (Sundance)، به نمایش گذاشته شد؛ او هم‌چنین آماده است تا در اواخر امسال با بازی‌اش در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش‌آمدید»، موفقیت بزرگی را برای خودش و این فیلم رقم بزند. نیک جوناس که خواننده‌ی پاپ نیز است، در کنار پروژه‌های بازیگری‌اش، آلبوم آخرش یعنی آلبوم Last Year Was Complicated «سال گذشته، سالی پیچیده بود» را نیز در ماه جوئن، منتشر کرد.

تاکنون چندین پیش‌نویس مفید از فیلم Chaos Walking آماده شده است، نسخه‌ی اول فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز توسط چارلی کافمن (Charlie Kaufman)، نویسنده‌ی فیلم Anomalisa «آنومالیسا» و جیمی لیندن (Jamie Linden)، نویسنده‌ی فیلم Money Monster «هیولای پول»، نوشته شده است. هدف این فیلم، آن است تا هم طرفداران بزرگسال ژانر فیلم‌هایی علمی-تخیلی را خوشنود کند که در آن یک جامعه نامطلوب و ترسناک به تصویر کشیده می‌شود، و هم‌چنین روند نزولی چندساله‌ی اخیر فروش فیلم‌های علمی-تخیلی بزرگسالان را عوض کند.

لیمان هم‌اکنون چندین موفقیت از لحاظ تجاری و نظر مثبت منتقدان را در کارنامه‌ی شغلی خودش دارد، و امیدواریم که فیلم Chaos Walking نیز یک فیلم رضایت‌بخش با ژانر علمی-تخیلی حماسی، از این کارگردان موفق باشد. با پیوستن جوناس به لیست بازیگران این فیلم، اکنون یک لیست از برترین استعدادها، برای تکمیل این پروژه با هم تشکیل گروه داده‌اند، و این‌گونه به نظر می‌رسد که همه چیز در یک مسیر کاملا مثبت در حال شکل‌گیری است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.