جورج کلونی تعبیر رسانه‌ها از فیلم Suburbicon را، تعبیری غلط خواند

13 August 2017 - 13:17

فیلم Suburbicon در تاریخ ۲۷ اکتبر اکران می‌شود و در آن مت دیمون (Matt Damon) ایفا نقش می‌کند در رسانه‌‌ها به عنوان فیلمی کمدی شناخته شده است، اما کارگردان این فیلم، جورج کلونی (George Clooney) این تعبیر را قبول ندارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جورج کولنی (که قبلا کارگردانی فیلم‌های Good Night and Good Luck و همچنین The Ides of March را بر عهده داشت) می‌گوید بر خلاف تصورات غلطی که وجود دارد و فیلم Suburbicon را نمایشی کمدی تلقی می‌کنند، شما با فیلمی کاملا خشن و تاریک روبه‌رو هستید و این چیزی است که ما قصد ساختنش را داشتیم. به تعبیری دیگر شما با فیلمی کمدی-سیاه روبه‌رو هستید، در یک صحنه شما ممکن است بخندید اما فیلم طوری طراحی نشده که همه چی در طول مشاهده آن خنده‌دار باشد و لبخند بر لبان بیننده تا پایان فیلم باقی بماند.

در این فیلم دیمون (Damon)، جولیان مور(Julianne Moore)، نوح جوپ (Noah Jupe) به عنوان اعضای خانواده‌ای ایفای نقش می‌کنند که قربانی حادثه‌ای خانگی می‌شوند و همچنین اسکار ایساک (Oscar Isaac) در نقش بازرس در این فیلم ظاهر می‌شود. نمایش‌نامه این فیلم را کلونی با همکاری برادران کوئن نوشته بود اما مجدد توسط خود کلونی و تهیه‌کننده فیلم بازنویسی شد.

و اما تعبیر کلونی از این فیلم:

این فیلم محیط خیلی خیلی تاریکی دارد، شما در ابتدا احساس می‌کنید با فیلمی‌ مشابه‌ فیلم‌های دیزنی طرف هستید اما در آخر خواهید دید که آن احساس اولیه از بین می‌رود و کاملا با فیلمی جدی و هیجان‌انگیز روبه‌رو شده‌اید.

منبع:Entertainment

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.