لئوناردو دی‌کاپریو نقش لئوناردو داوینچی را بازی خواهد کرد

13 August 2017 - 15:44

لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) نقش لئوناردو داوینچی (Leonardo da Vinci) را در فیلم بعدی شرکت Paramount بازی خواهد کرد. دی کاپریو نقش اشخاص واقعی زیادی را بازی کرده است. او در سومین فیلم خود نقش توبیاس وولف (Tobias Wolff) را در فیلم This Boys Life (زندگی این پسر) بازی کرد. دو سال بعد او نقش هنرمند، شاعر و موسیقی‌دان جیم کرول (Jim Carrol) را در Basketball Diaries (خاطرات بسکتبال) و همچنین نقش آرتور ریمباد (Arthur Rimbaud) را در Total Eclipse بازی کرد. به این ترتیب دی‌کاپریو بارها و بارها نقش افراد واقعی را از گذشته تا حال بازی کرده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در طول سال‌ها، یک شخصیت تاریخی واقعی وجود داشته است که دی‌کاپریو به طور ویژه خواهان ایفای نقش آن بوده است. او کسی نبود جز هنرمند و مخترع بزرگ لئوناردو داوینچی. به گفته‌ی مادر دی‌کاپریو، هنگامی که او حامله بود، در حال نگاه کردن به نقاشی داوینچی بوده است و تحسینش از این اثر هنری، باعث شد نام پسرش را هم نام خالق نقاشی، یعنی لئوناردو بگذارد. بنا به گفته‌ی Variety اکنون دی‌کاپریو نقش هم اسم خود را در یک فیلم بیوگرافی از واکر ایساکسون (Walker Isaacson) بازی خواهد کرد.

ایساکسون همچنین بیوگرافی‌های دیگری را نوشته است که در فیلم و تلویزیون استفاده شده است. از جمله فیلم سال ۲۰۱۵، Steve Jobs (استیو جابز)  از مایکل فاسبندر (Michael Fassbender). کتاب او در مورد داوینچی در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷ منتشر می‌شود.

داوینچی که در سال ۱۴۵۲ به دنیا آمد و در سال ۱۵۱۹ از دنیا رفت، بیشتر شهرت خود را به واسطه‌ی نقاشی مونالیزا و شام آخر بدست آورده است. اما او مخترع نیز بود. مفاهیم اولیه‌ی ساخت بالگرد را می‌توان در طراحی‌های او پیدا کرد. او همچنین یک نابغه در ریاضیات، نویسندگی، موسیقی، تاریخ، علوم و بسیاری از موضوعات مختلف بود. همچنین او را پدر معماری و دیرین شناسی لقب می‌دهند. داوینچی یکی از با استعدادترین افرادی است که تا کنون زندگی کرده‌اند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.