بن افلک: فیلم Justice League محصول سرگرم‌کننده‌‌ای از دو کارگردان مختلف است

13 August 2017 - 20:14

فیلم Justice League، فیلمی است که برای کمپانی برادران وارنر پروژه‌ای سنگین بوده و در آن ابر‌قهرمانان DC را گرد‌هم آورده است، پیش‌کسوتانی مثل بتمن، زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman)، آکوا‌من‌ (Aquaman)، سایبرگ (Cyborg) و فلش (Flash). اما در طول بازبینی فیلم، کارگردان این نمایش یعنی زک اسنایدر (Zack Snyder) از کارگردانی استعفا داد. استودیو اعلام کرده است که بازبینی این فیلم توسط کارگردان فیلم Avengers (یعنی Joss Whedon که به تازگی به دنیای DC آمده تا ساخت فیلم Batgirl را آغاز کند)، صورت گرفت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بن افلک (Ben Affleck) که در نقش بتمن در فیلم Justice League نقش‌آفرینی خواهد کرد می‌گوید که زک (Zack) دچار مشکلی خانوادگی شد و به همین دلیل از کار کنار کشید، برای این فیلم بهترین کسی که ما می‌توانستیم بعد از رفتن او پیدا کنیم Joss بود. واقعا شانس آوردیم که او آمد و کارگردانی را بر عهده گرفت. بن افلک در ادامه این گونه توصیف می‌کند که این فیلم نمایشی بسیار جذاب خواهد داشت که توسط دو نفر کارگردانی شده است، دو نفری که هر کدام دیدگاهی بی‌همتا و منحصر به فرد دارند، من باید اعتراف کنم که عاشق همکاری با زک (Zack) هستم و همین احساس را نسبت به همکاری با Joss دارم.

در مصاحبه افلک با EW، او تمام شایعات درباره‌ی مشکلات پیش آمده درباره‌ی بازبینی فیلم را تکذیب کرد و گفت من هرگز در فیلمی که بازبینی در مراحل ساختش نباشد، نقش‌آفرینی نمی‌کنم، به طور مثال ما برای بازبینی فیلم‌های چون Gone Baby Gone حدود چهار روز وقت گذاشته شده بودیم. اگرچه استودیو هنوز درباره آینده افلک در نقش بتمن چیزی نگفته است اما این بازیگر (افلک) بر این باور است که فیلم Justice League یکی از بهترین‌ فیلم‌های دنیای DC خواهد شد و گفت که همکاری با DC بسیار عالی است، آن‌ها گام‌‌های سنجیده و بلندی بر‌می‌دارند.

منبع:Entertainment

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.