نقش فاسما در The Last Jedi دارای صحنه‌های اکشن بیشتری است

14 August 2017 - 16:00

کارگردان رایان جانسون (Rian Johanson) گفت هواداران در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) بیشتر کاپیتان فاسما (Capitan Phasma) را در صحنه‌های اکشن خواهند دید. گوئندولین کریستی (Gwendoline Christie) بازیگر سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) و بازیگر نقش فاسما، پس از پخش اولین تریلر رسمی Force Awakens (نیرو برمی‌خیزد) در سال ۲۰۱۵، به سرعت توسط هواداران محبوب شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Lucasfilm باتوجه به محبوبیت شخصیت فاسما، این اطمینان را ایجاد کرد که او از انفجار پایگاه Starkiller نجات پیدا کرده و قول یک نقش بزرگتر برای این شخصیت شرور در The Last Jedi را داد. در یک مصاحبه با EW در مورد فیلم، جانسون خواست تا طرفداران بدانند او به قولش عمل کرده است و از آنچه پیش روی فاسما است سخن گفت. وی اظهار کرد:

گوئندولین کریستی از افراد مورد علاقه‌ی من است و شما او را در صحنه‌های اکشنی خواهید دید که من فکر می‌کنم واقعا سرگرم کننده خواهد بود. این شخصیت بنظر بسیار خونسرد می‌رسد. بسیار خوب، برویم تا ببینیم با این شخصیت چه می‌کنیم. بیایید تا ببینیم در عمل چه می‌شود.

هنگامی که جانسون در حال تایید چیزی بود که هواداران احتمالا انتظار آن‌را داشتند، شنیدن در مورد شور و اشتیاق فیلم‌سازان برای این شخصیت می‌تواند جالب باشد (از آن‌جا که او واضح ساخت در گذشته یک طرفدار Star Wars بوده است و اکنون سازنده‌ی آن). مشخصا، او متوجه تهدید بالقوه‌ای که این شخصیت می‌تواند برای فیلم داشته باشد هست، و یک کلیپ کوتاه از فاسما در تریلر The Last Jedi نشان می‌دهد که اکشنی که جانسون توصیف می‌کند، یورش استورم‌تروپر به پایگاهی مستحکم است.

همچنین بویگا (Boyega) قول داده است که یک رویارویی بین فین (Finn) و رئیس سابق خود ایجاد شود. از طرف دیگر، فاسما ممکن است کلاه خود را در The Last Jedi حذف کند که در این صورت جایگزینی به جای آن استفاده خواهد کرد که در Force Awakens مشاهده نشده است.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.