آخرین تریلر از سریال Defenders توسط شبکه نتفلیکس عرضه شد

14 August 2017 - 20:00

آخرین تریلر از سریال Defenders توسط شبکه نتفلیکس عرضه شد، که در انتهای‌ این خبر شما می‌توانید آن را مشاهده کنید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در این سریال تعدادی از ابر‌قهرمانان مارول حضور دارند که همگی هدفی مشترک دارند و آن نجات شهر نیویورک است. داستان این سریال مربوط به شخصیت‌های Matt Murdock با بازیگری چارلی کاکس، Jessica Jones با بازیگری کریستن ریتر، Luke Cage با بازیگری مایک کولتر و Danny Rand با بازیگری فین جونز است که هر‌کدام از آن‌ها ابر‌قهرمانانی هستند که به تنهایی مشغول دست‌ و پنجه نرم کردن با مشکلات هستند اما در این بین متوجه می‌شوند اگر به یک‌دیگر کمک کنند، می‌توانند تبدیل به تیمی قدرتمند شوند و از پس مشکلات بر آیند.

در این سریال بازیگرانی همچون  سیگورنی ویور (که قبلا نامزد جایزه اسکار بوده است) در نقش دشمن این ابرقهرمانان نقش‌آفرینی می‌کند و Alexandra نام دارد، در ادامه لیست بازیگران الودی یونگ در نقش Elektra، اسکات گلن در نقش Stick، دبورا آن ول در نقش Karen Page، الدن هنسون در نقش Foggy Nelson، کری آن موس در نقش Jeri Hogarth، ریچل تیلور در نقش Trish Walker، اکا دارویل در نقش Malcolm Ducasse، سیمون میسیک در نقش Misty Knight و در نهایت جسیکا هنویک در نقش Colleen Wing نقش‌آفرینی می‌کنند.

تمام ۸ قسمت سریال The Defenders در تاریخ ۲۷ مرداد (۱۸ آگوست) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. Marco Ramirez و Doug Petrie با همکاری Jeph Loeb مدیریت اجرایی این فیلم را بر عهده داشتند و این سریال توسط استودیو ABS و مارول برای شبکه نتفلیکس ساخته شده است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.