اولین تصاویر مفهومی سریال تلوزیونی Judge Dredd منتشر شد

14 August 2017 - 19:45

اولین تصاویر نقاشی شده‌ی مفهومی درباره‌ی سریال Judge Dredd: Mega-City One «قاضی درد: مگا سیتی وان» توسط وب‌سایت IGN، منتشر شد.

اولین تصویر با عنوان Democracy March (راهپیمایی دموکراسی)، خیابان‌های معلق این شهر را در قلب این شهر نشان می‌دهد؛ در این تصویر شما می‌توانید مجسمه‌ی آزادی را هم ببینید. این تصویر می‌تواند به اتفاقات کتاب کامیک America (آمریکا) اشاره کند، که یکی از محبوب‌ترین سری کتاب‌های مصور این شخصیت است، که هم‌چنین تاثیرات شدیدی بر شخصیت درد و دنیای کامیک این شخصیت داشت.

در ادامه می‌توانید تصویر Democracy March را مشاهده کنید:

دومین تصویر نیز، با نام Lowlife Arrival (ظهور زندگی فقیرنشین)، فقیرترین بخش شهر Mega-City One را نشان می‌دهد. داستان کتاب اصلی Low Life، فعالیت‌ها و ماموریت‌های قاضی‌ها در بخش فقیرنشین شهر مگا سیتی وان را دنبال می‌کند.

در ادامه، تصویر Lowlife Arrival را نیز می‌توانید مشاهده کنید:

اگر ارتباط این عکس‌ها، با کتاب‌های مصور اصلی (که خیلی از آن‌ها نیز مربوط به خود شخصیت درد نیست) درست باشد، پس باعث می‌شود تا ما به وعده‌ی تهیه کننده‌ی این فیلم، یعنی جیسون کینگزلی (Jason Kingsley) اعتماد کنیم. کینگزلی قول داد تا این برنامه داستان‌های مختلفی را در طی سریال دنبال کند، که فقط یکی سری از این داستان‌ها مربوط به درد باشد و بقیه داستان‌ها ما را مستقیما به جهان وسیع شهر مگا سیتی وان ببرد و مربوط به این شهر باشد.

هر دو قطعه سال پیش تکمیل شده‌اند، که نشان می‌دهد، این سریال مدت زیادی است که درحال توسعه است.

درحالی‌که اطلاعات زیادی از این سریال از قبیل این‌که، این سریال از چه شبکه‌ای پخش خواهد شد، در دست نداریم؛ ولی تیم سازندگان این سریال درحال مذاکره با کارل اربن (Karl Urban) بازیگر قبلی نقش درد، در فیلم Dredd «درد» هستند، تا به نقش خودش در این سریال (یعنی بازی در نقش قاضی درد) بازگردد؛ این انتخاب احتمالا در بین مخاطبان، محبوب خواهد شد.

گشت و گذار در شهر مگا سیتی وان، و بازگشت کارل اربن، جزو آن خواسته‌هایی است که ما از سریال انتظار داریم تا آن‌ها را انجام دهد.

در صورت انتشار اطلاعات بیشتر درباره‌ی این سریال، ما آن اطلاعات را منتشر خواهیم کرد، پس با سینما گیمفا همراه باشید.

منبع: IGN

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.