Homecoming رکورد باکس آفیس فیلم‌های قبلی را خواهد شکست!

15 August 2017 - 15:56

Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) رسما رکورد باکس آفیس فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی را خواهد شکست اما هنوز به بزرگترین فیلم مرد عنکبوتی تبدیل نشده است. به دنبال معرفی کوتاه اما به یاد ماندنی او در فیلم سال گذشته‌ی Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، Spider-Man: Homecoming اولین فیلم انفرادی تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اولین فیلم انفرادی اسپایدی که در دنیای سینماتیک مارول ساخته شد، یعنی Homecoming، جدا از شخصیت‌های فیلم Avengers (انتقام جویان) و متمرکز بر شخصیت پیتر پارکر (Peter Parker) بود و سن و سالش از آنچه مخاطبان در فیلم‌های پیشین دیدند کمتر بود. اما نکته‌ی قابل توجه این است که اکنون Homecoming در باکس آفیس، از تمام پنج لایو اکشن‌ قبلی Spider-Man جلوتر است.

با این حال بنظر می‌رسد این آمار در نهایت تغییر کند. BoxOfficeMojo گزارش می‌کند که Spider-Man: Homecoming رسما از مرز ۷۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس این آخر هفته عبور کرد و به نزدیک ۷۰۲ میلیون دلار رسید. این خبر به دنبال آن است که پخش فیلم در ژاپن در جمعه‌ی گذشته  ۷٫۱ میلیون دلار فروش داشته است. که این از آنچه در داخل آمریکا در آخر این هفته بدست آمد بیشتر است و در مجموع ۶٫۱ میلیون دلار در ایالات متحده بدست آورد که فروش کل آن‌ را به ۳۰۶ میلیون دلار می‌رساند.

در این شرایط، عادلانه است که بگوییم Spider-Man: Homecoming حداقل از باکس آفیس جهانی The Amazing Spider-Man2 (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲) که ۷۰۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ بدست آورد، عبور خواهد کرد. هرچند بنظر می‌رسد این فیلم (Homecoming) از دیگر لایو اکشن‌های مردعنکبوتی شامل Spider-Man با فروش ۸۲۱ میلیون دلار، Spider-Man2 با فروش ۷۸۳ میلیون دلار و Spider-Man 3 با فروش ۸۹۰ میلیون دلار از کارگردان سم ریمی (Sam Raimi) و ریبوت سال ۲۰۱۲ از مارک وب (Marc Webb) با نام The Amazing Spider-Man با فروش ۷۵۷ میلیون دلار نیز عبور کند.

اکنون، با بودجه‌ی تولید ۱۷۵ میلیون دلاری و فروش جهانی ۷۰۰ میلیون دلاری، Spider-Man: Homecoming یک موفقیت همه‌جانبه برای مارول و سونی است. با توجه به این، مارول کار بر روی دنباله‌ی Homecoming که در سال ۲۰۱۹ بعد از Avengers 4 (انتقام جویان ۴) اکران می‌شود را شروع کرده است و سونی در حال حاضر در حال گسترش مجموعه فیلم‌های انفرادی مرد عکبوتی است. دیدن اینکه هر کدام از آنها رکورد باکس آفیس فیلم قبل را می‌شکند، جالب خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.