کودکی نبیولا از آنچه که فکر می‌کردیم وحشتناک‌تر بوده است

16 August 2017 - 09:00

شخصیت نبیولا در سری فیلم‌های محافظان کهکشان یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های غیرمنتظره فیلم بوده است. هر بار که او را در فیلم مشاهده می‌کردیم، چیزهای بیش‌تری از شخصیت و گذشته‌ی سخت او متوجه می‌شدیم. به نظر می‌رسد که این روند در فیلم‌های آینده هم ادامه داشته باشد. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به تازگی کارن گیلان (Karen Gillan) که نقش شخصیت نبیولا را در سری Guardians of the Galaxy «محافظان کهکشان» ایفا می‌کند، در طی مصاحبه جدیدش اطلاعات جالبی را در خصوص این شخصیت بیان کرده است. در این مصاحبه او اعلام کرد که در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» نه تنها پاسخ‌های بیش‌تری از گذشته‌ی مبهم و مرموز شخصیت نبیولا دریافت خواهیم کرد، بلکه متوجه خواهیم شد که نحوه‌ی تربیت او توسط تانوس از آن‌ چیزی که فکرش را هم می‌کردیم، وحشتناک‌تر بوده است. کارن گیلان گفت:

بدون آن که چیزی را لو بدهم، ما قطعاً داستان نبیولا را دنبال خواهیم کرد و بیش‌تر در مورد گذشته‌ی سخت او پی خواهیم‌ برد. در واقع، ما متوجه خواهیم شد که آن [گذشته نبیولا] بدتر از چیزی است که می‌دانیم و ما قصد داریم او را ببینیم که با همه‌ی این‌ها مقابله می‌کند. این قرار است همچون یک انفجار عاطفی باشد.

فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان : جنگ ابدیت» از روز ۱۴ اردیبهشت ماه (۴ می ۲۰۱۸ میلادی) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. دنباله‌ی این فیلم هم در سال ۲۰۱۹ میلادی اکران خواهد شد.

منبع: Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.