اما استون به لطف بازی در فیلم La La Land، پردرآمد‌ترین بازیگر زن شد

17 August 2017 - 21:09

فیلم  La La Land با کارگردانی دیمین شزل ( Damien Chazelle) در سال گذشته اکران شد. اما استون (Emma Stone) با بازی در نقش میا توانست جوایز زیادی را در تابستان سال گذشته از آن خود کند و به همین دلیل در حال حاضر پر درآمدترین بازیگر زن سینما است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش Forbes، طی بررسی‌های انجام شده بر درآمدهای بازیگران زن در طی ۱۲ ماه ( بین ژوئن سال ۲۰۱۶ تا جولای امسال)، اما استون با درآمد ۲۶ ملیون دلار توانست جنیفر آنیستون که ۲۵.۵ میلیون دلار درآمد داشته است را پشت سر بگذارد و در جایگاه نخست قرار گیرد و همچنین در جایگاه سوم جنیفر لاورنس (Jennifer Lawrence) با ۲۴ میلیون دلار درآمد قرار دارد (که سال گذشته در فیلم Passengers بازی کرد اگر چه فیلم فوق‌العاده‌ای از آب درنیامد اما در مجموع فیلم قابل قبولی بود و همچنین در فیلم Mother بازی کرده که هنوز اکران نشده است).

در ادامه لیست پر درآمد‌ترین بازیگران زن، ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) با ۱۸ میلیون دلار درآمد و میلا کونیس (Mila Kunis) نیز با ۱۵.۵ میلیون دلار درآمد به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم پردرآمد‌ترین بازیگران زن قرار دارند. اما واتسون که چند ماه پیش در فیلم The Circle بازی کرده بود و نیز در فیلم Beauty and the Beast ظاهر شد با ۱۴ میلیون دلار در آمد بعد از پنج نفر اول قرار دارد و چارلیز ترون (Charlize Theron) نیز به لطف بازی در فیلم Atomic Blonde با ۱۴ میلیون دلار درآمد، در رقابتی تنگاتنگی با اما واتسون به سر می‌برد.

منبع:Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.