BBC قصد دارد تا فیلم The Birds از آلفرد هیچکاک را بازسازی کند

17 August 2017 - 23:08

شبکه‌ی انگلیسی BBC قصد دارد تا یک مجموعه‌ی تلویزیونی بر اساس فیلم کلاسیک The Birds (پرنده‌ها) از کارگردان آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) بسازد. اگرچه این بازسازی بیشتر بر اساس داستان کوتاه از Daphne Du Maurier در سال ۱۹۵۲ است. در ادامه با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم سال ۱۹۶۳ آلفرد هیچکاک یعنی The Birds، مدت هاست که بعنوان یکی از جذاب و پر طرفدارترین فیلم‌های او شناخته شده است. او داستان اصلی را از انگلستان به منطقه‌ای در کالیفرنیا پیوند داد و حمله‌ی بی‌ رحمانه‌ی گونه‌های مختلف پرندگان به انسان‌هایی که در آنجا زندگی می‌کردند را نشان می‌داد. این فیلم به قدری منحصر بفرد بود که در لیست بهترین فیلم‌های هیچکاک قرار گرفت و همچنین بهترین فیلم ترسناک دهه‌ی ۶۰ شد. بر اساس آخرین خبرها در سال ۲۰۱۴ سکان بازسازی این فیلم، به دست کارگردان هلندی دیدریک فن رویجن (Diederik Van Rooijen) خواهد بود. با این حال پس از فیلم تلویزیونی Birds 2: Lands End در سال ۱۹۹۴ که توسط ریک روزنتال (Rick Rosenthal) کارگردانی شد، هیچ تولید دیگری در ارتباط با فیلم چه در تلویزیون و چه در سینما انجام نشد.

اکنون بر اساس گزارش Digital Spy بازسازی The Birds بعنوان یک درام تلویزیونی، توسط شبکه‌ی انگلیسی BBC در حال توسعه است. کسانی که به دنبال دیدن یک داستان مدرن در کالیفرنیا هستند، با نسخه‌های به روز شده‌ی رود تیلور (Rod Taylor) و تیپی هدرن (Tippi Hedren) شگفت‌زده خواهند شد. ظاهرا این محصول پایبند به داستان دهه‌ی ۵۰ است.

به غیر از این جزئیات، اطلاعات دیگری از اینکه چه بازیگرانی بازی خواهند کرد و تاریخ فیلم‌برداری اعلام نشده است. با این حال ما به محض انتشار خبر از مجموعه‎‌ی تلویزیونی The Birds به شما اعلام خواهیم کرد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.