آسیب‌دیدگی کروز دلیلی بر توقف ساخت فیلم Mission: Impossible 6 است

18 August 2017 - 13:55

طبق گزارش استودیو Paramount Pictures، کروز (Cruise) طی حادثه‌ای که حین فیلم‌برداری برایش پیش آمد، قوزک پایش شکسته است. استودیو Paramount اعلام کرده است که ساخت فیلم Mission: Impossible 6 تا زمان بهبودی کامل کروز به تعویق افتاده است. طبق گزارش Hollywood Reporter ساخت این فیلم احتمالا هشت الی نه هفته با تاخیر روبه‌رو خواهد شد. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

این تاخیر دو ماهه باعث می‌شود که وقت کم‌تری برای ساخت فیلم تا زمان اکران آن (۲۷ جولای ۲۰۱۸) باقی بماند. کارگردان این فیلم کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie)‌ در توییتی اعلام کرده است که این وقفه در ساخت فیلم نباید سبب تاخیر در اکران فیلم Mission: Impossible 6 شود.

مک‌کوری طبق گرازشی با Empire گفته است که، کروز اگر چه آسیب دیده است اما روحیه بسیار قوی دارد. این کارگردان همچنین بر این باور است که حادثه‌ای که پیش آمده است، می‌تواند یک خوش‌یمنی برای ما باشد، او این‌گونه توصیف کرد:

این اتفاق به ما فرصتی داد که بتوانیم ارزیابی از فعالیت‌هایمان تا اینجا کار داشته باشیم، چون که طبق روند عادی فیلم‌سازی ما در حین فیلم‌برداری نمی‌توانستیم توقف کنیم و به ارزیابی دقیق سکانس‌های قبلی بپردازیم.

فعلا که فیلم‌برداری متوقف شده است، اما ما امیدواریم که تام کروز هر‌چه زود‌تر مصدومیتش روند رو‌به بهبود را پی بگیرد تا فیلم در زمان برنامه‌ریزی شده عرضه شود.

منبع:Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.