چنینگ تیتوم در فیلم Bloodlines هنرنمایی می‌کند

18 August 2017 - 21:00

چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، ستاره فیلم Logan Lucky «لوگان خوش‌شانس»، در حال مذاکره با سران استودیوی «یونیورسال» جهت ایفای نقش در درام جنایی Bloodlines «خطوط خونین» که در رابطه با تحقیق و بررسی ماموری از اف‌بی‌آی درباره کارتل‌های مواد مخدر مکزیک که وقایع آن در شهر مرزی تگزارس روی می‌دهد، است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم که اقتباسی از کتاب «خطوط خونین: داستان واقعی کارتل مواد مخدر، اف‌بی‌آی، و نبرد برای سلسله مسابقات اسب‌سواری» به قلم ملیسا دل بوسکه (Melissa del Bosque) است حوادث روی داده برای اسکات لاسون (Scott Lawson)، مامور اف‌بی‌آی، که در مسیر شهر مرزی لاریدو تگزاس با یکی از سران کارتل مکزیک که از طریق مسابقات اسب‌سواری به پول‌شویی می‌‌پردازد، همراه می‌شود را نقل می‌کند.

بر اساس گزارش «ددلاین»، تیتوم در حال مذاکر برای پیوستن به این فیلم جهت ایفای نقش اصلی آن یعنی نقش اسکان لاسون است. اگرچه هنوز کارگردانی برای این پروژه مشخص نشده است اما جاناتان هرمن (Jonathan Herman) جهت نگارش فیلمنامه این فیلم استخدام شده است. هرمن فیلمنامه فیلم Straight Outta Compton «مستقیم بیرون کامپتن» را در کارنامه کاری خود دارد.

از جمله پروژه‌های آینده تیتوم می‌توان به فیلم کمدی و موزیکال Wingmen «خلبانان جناحی» به کارگردانی جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) اشاره کرد. گوردون لویت در دومین فیلم خود به هنرنمایی نیز خواهد پرداخت. همچنین هنوز از تیتوم جهت بازی در نقش اصلی فیلم ابرقهرمانانه Gambit «گمبیت»، محصول استودیوی «فاکس قرن بیستم» نیز یاد می‌شود. از سوی دیگر، اخیراً شایعاتی در باب بازی وی در نقش ون هلسینگ در جهان سینمائی تاریک استودیوی «یونیورسال» نیز منتشر شده بود. علاوه بر این‌ها، وی در پروژه مشترک دو سری سینمائی Men In Black «مردان سیاه پوش» و Jump Street «خیابان جامپ» نیز در کنار جونا هیل (Jonah Hill) ایفای نقش خواهد کرد.

به تازگی فیلم «لوگان خوش‌شانس» با بازی تیتوم به روی پرده رفته که در این فلیم وی با آدام درایور (Adam Driver)، دنیل کریگ (Daniel Craig) و ست مک‌فارلن (Seth MacFarlane) همبازی شده است. تیتوم در فیلم Kingsman: The Golden Circle «مردان پادشاه: حلقه طلایی» نیز حضور دارد که تا پایان سال جاری میلادی به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.