بازیگر Star Wars: The Last Jedi از رویدادهای «غیرمنتظره» آن می‌گوید

19 August 2017 - 23:00

به تازگی آدام درایور (Adam Driver)، کسی که نقش شخصیت شرور کایلو رِن (Kylo Ren) را در فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» بازی می‌کند، ابراز کرد که بینندگان در هنگام تماشای این فیلم سورپرایز‌های جالبی را شاهد خواهند بود. تنها چهار ماه دیگر زمان به آغاز اکران این دنباله مورد انتظار از سری فوق‌العاده محبوب Star Wars «جنگ ستارگان» مانده است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر کسب اطلاعات بیشتر از آن هستند. با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه تاکنون جزئیات نسبتاً زیادی از فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» بدست آمده است اما هنوز از نقش شخصیت کایلو رون در آن کم‌اطلاع هستیم. به تازگی وب‌سایت «Sunday Today» مصاحبه‌ای را با آدام درایور، بازیگر این نقش ترتیب داده است که در جریان آن، درایور اظهار داشت که طرفداران از رویدادهای موجود در این فیلم که بیشتر به نقشش ربط دارند، سورپرایز خواهند شد و خبر از حوادثی «غیرمنتظره» در فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» داد.

«غیرمنتظره» یکی از کلمات کلیدی پراستفاده در کمپین‌های تبلیغاتی فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» است. ریان جانسون (Rian Johnson) که وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد بارها بیان داشته که «جنگ ستارگان: آخرین جدای»، سری «جنگ ستارگان» را وارد مسیر تازه‌ای خواهد کرد. درایور نیز در مصاحبه‌های خود به تحسین کار جانسون پرداخته و فیلمنامه‌ی وی را ستوده است.

اکران گسترده فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» از روز جمعه ۲۴ آذر ماه (۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد. پس از آن نیز شاهد فیلم فرعی این مجموعه که به روایت دوران جوانی شخصیت هان سولو (Han Solo) می‌پردازد، خواهیم بود. فیلم «هان سولو» از تاریخ جمعه ۴ خرداد ماه ۱۳۹۷ (۲۵ می ۲۰۱۸ میلادی) به روی پرده‌های سینما خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.