گیشه| فروش آخر هفته «اکسیدان» بیشتر از «ساعت پنج عصر» شد

19 August 2017 - 22:00

در پایان هفته گذشته فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» توانست از مرز ۷ میلیارد تومان فروش کند. فیلم سینمایی «سارا و آیدا» جدیدترین ساخته مازیار میری در قیاس با سایر فیلم‌های جدید فروش بیشتری داشت. اما نکته جالب پیشی گرفتن فروش آخر هفته «اکسیدان» از «ساعت پنج عصر» بود. «اکسیدان» در پایان هفته گذشته ۳۳۰ میلیون فروخت و اولین فیلم سینمایی مهران مدیری ۲۷۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

سارا و آیدا

جدیدترین فیلم سینمایی مازیار میری که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از هجدهم مرداد ماه در سینماهای کشور اکران شد. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران»، فروش این فیلم سینمایی در ۹ روز گذشته را ۷۵۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۸۸ و ۹۱ میلیون درآمد کسب کرد. در «سارا و آیدا» غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، تینا پاکروان و سعید چنگیزیان به ایفای نقش می‌پردازند.

زادبوم

فیلم سینمایی «زادبوم» ساخته ابوالحسن داوودی با بازی عزت‌الله انتظامی، بهرام رادان، مسعود رایگان، رویا تیموریان، به نقل از سایت سینما تیکت، پس از گذشت ۹ روز ، ۱۵۲ میلیون تومان فروش کرده است.

فصل نرگس

«فصل نرگس» ساخته نگار آذربایجانی با بازی ریما رامین‌فر، یکتا ناصر، امیر آقایی، پژمان بازغی پس از گذشت ۹ روز بنا بر اعلام سایت سینما تیکت تنها ۵۸ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

بیست و یک روز

اولین ساخته سینمایی محمدرضا خردمندان، با بازی ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیر حسین صدیق و مهدی قربانی از یازدهم مرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم بنا بر اعلام سینما تیکت، تا کنون ۴۰۹ میلیون تومان فروش کرده است.

گذر موقت

«گذر موقت» ساخته افشین هاشمی با بازی اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته آ بهرام، شقایق دهقان، شقایق فراهانی، شبنم فرشاد جو و… از یازدهم مرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۱۴۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۲ و ۱۳ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

پا تو کفش من نکن

کمدی «پا تو کفش من نکن» که علاوه بر تحریم حوزه هنری با حواشی زیادی روبرو شده است، به گفته عبدالله علیخانی مدیرعامل «پویا فیلم» تا پایان شب گذشته ۷۸۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۲۲ و ۲۶ میلیون تومان فروش کرد. در «پا تو کفش من نکن» سحر قریشی، بهنوش بختیاری، رضا ناجی، یوسف تیموری، علی صادقی و… به ایفای نقش می‌پردازند.

ساعت پنج عصر

اولین ساخته سینمایی مهران مدیری که از ۳۰ خرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد، تا پایان شب گذشته ۷ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۱۳۴ و ۱۴۱ میلیون تومان درآمد کسب کرده است. در «ساعت پنج عصر» سیامک انصاری، آزاده صمدی، امیر جعفری، نگین معتضدی و مهران مدیری به ایفای نقش می‌پرداختند.

اکسیدان

دومین ساخته سینمایی حامد محمدی که با تحریم حوزه هنری هم مواجه شده، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، نسبت به سایر فیلم‌های سینمایی به فروش بیشتری دست یافته است. به گفته پخش کننده این فیلم، «اکسیدان» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۱۵۰ و ۱۸۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته در مجموع ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

رگ خواب

«رگ خواب» حمید نعمت‌الله با بازی لیلا حاتمی، کوروش تهامی و الهام کردا که در یازدهمین جشن انجمن منتقدان هم جوایز اصلی را به خود اختصاص داد، تا پایان شب گذشته ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. این فیلم همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۴۵ و ۵۱ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا

پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، که این روزها همچنان در بسیاری از سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درمی‌آمد، تا پایان شب گذشته، ۲۰ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم کمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۱ و ۳۲ میلیون تومان فروش کرده است.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.